Cosmote internet on the go και εξαπάτηση καταναλωτών σχετικά με προθεσμία αλλαγής προγράμματος

spiros · 7 · 4587

spiros

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 823038
    • Gender:Male
  • point d’amour
Cosmote internet on the go και εξαπάτηση καταναλωτών σχετικά με προθεσμία αλλαγής προγράμματος

Αγόρασα το καλοκαίρι μια ασύρματη σύνδεση internet on the go από το Πλαίσιο με τη λογική ότι μπορώ να αλλάξω πρόγραμμα σε 3 μήνες. Τώρα επικοινωνώ τόσο με Cosmote όσο και με Πλαίσιο και μου λένε ότι άλλαξε η πολιτική εδώ και ένα μήνα και η αλλαγή προγράμματος μπορεί να γίνει εντός 8 μηνών. Με άλλα λόγια, η αλλαγή ισχύει... αναδρομικά και για όσους είχαν πραγματοποιήσει αγορά με το προηγούμενο καθεστώς. Κανονική εξαπάτηση των καταναλωτών δηλαδή.

Και συν τοις άλλοις, η σύνδεση δεν με εξυπηρέτησε ποτέ.

Τι με συμβουλεύετε να κάνω;

Βλέπω για διαδικασία καταγγελιών στο
http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/kataggelia.html

πρέπει πρώτα κανείς να στείλει έγγραφο στην εταιρεία.
COSMOTE
Κηφισίας 44
Μαρούσι 151 25
2106177777

Εδώ καταγγελίες στο Συνήγορο του Καταναλωτή:
http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportGuidelines.html
« Last Edit: 02 Nov, 2009, 13:04:42 by spiros »


Falcon

  • Dimitra Tsakiroglou
  • Full Member
  • ***
    • Posts: 479
    • Gender:Female
Τι να πει κανείς πια, ειλικρινά δηλαδή.

Αν δεν υπάρχει στην αρχική σύμβαση μια ρήτρα (με πολύ μικρά γράμματα) που να δηλώνει ότι η Cosmote έχει το δικαίωμα να αλλάξει το πρόγραμμα αζημίως και με αναδρομική ισχύ, θεωρώ ότι με λίγη υπομονή (και χάσιμο χρόνου), while you're fighting back for your rights, θα δικαιωθείς τελικά... έστω και καθυστερημένα κι έστω αν η αποζημίωση είναι μικρή.

Αξίζει τον κόπο να μην τους αφήνουμε έτσι.

Good luck!




spiros

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 823038
    • Gender:Male
  • point d’amour
Ήδη έφυγε η καταγγελία για Συνήγορο του Καταναλωτή.
Αυτή η αλητεία πρέπει κάποτε να τιμωρείται.
« Last Edit: 02 Nov, 2009, 13:04:50 by spiros »


nebula

  • Jr. Member
  • **
    • Posts: 173
    • Gender:Female
Σπύρο πολύ καλά έκανες! Εγώ έχω πρόβλημα με τη Vodafone, έχω κάνει λήξη του συμβολαίου και καλούμαι να πληρώσω και για ένα-δυο μήνες επιπλέον, που φυσικά εγώ δεν χρησιμοποιούσα την ασύρματη σύνδεση. Στο συμβόλαιο βέβαια γράφει ότι η αίτηση λήξης πρέπει να γίνεται ένα μήνα πριν αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να υφίσταται αυτό; Ουσιαστικά δεν πρόκειται για τίποτε παραπάνω από μια προσπάθεια της εταιρείας να βγάλει τα χαμένα, χρεώνονάς με για το χρονικό διάστημα που δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω τη σύνδεση (μάλιστα προσπαθούσαν να μου παρουσιάσουν το γεγονός ως θετικό ενώ εγώ τους έλεγα ότι δεν είχα καμία όρεξη να συνεχίσω τη χρήση της απίστευτα αργής σύνδεσής τους). Καλά δεν ελέγχονται πουθενά οι εταιρείες και οι ρήτρες που βάζουν; Να σημειώσω ότι στην περίπτωσή μου έκανα αίτηση διακοπής πάνω που έκλεινε ο χρόνος και όχι νωρίτερα, δηλαδή δεν χρεώθηκα για πρόωρη διακοπή. Επίσης, θέλει λέει ένα μήνα για να γίνει η επεξεργασία του αιτήματος διακοπής. Μας δουλεύουν κανονικότατα; Τί στο καλό κάνουν ένα μήνα; Εγώ θέλω διακοπή εδώ και τώρα!



elmak

  • Full Member
  • ***
    • Posts: 519
    • Gender:Female
  • Eleni Makantani
Εγώ προφανώς πρόλαβα την παλιά πολιτική. Έκανα αλλαγή προγράμματος τον περασμένο Αύγουστο και έκτοτε πληρώνω κάτω από 2 ευρώ το μήνα για το πάγιο.



spiros

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 823038
    • Gender:Male
  • point d’amour
Τελικά πήγα στο κατάστημα Cosmote στην Πανεπιστημίου, και αφού αρχικά μου είπαν ότι δεν μπορώ να το αλλάξω, επέμεινα λέγοντας ότι μου είχαν πει κατά την αγορά ότι μπορώ να το αλλάξω σε τρεις μήνες, και ένας πωλητής έστειλε ειδικό αίτημα στα κεντρικά.


 

Search Tools