Γειά χαρά, γράφω μην τυχόν και έχει ακούσει κάτι παρόμοιο κάποιος, για βοήθεια.
Ενημέρωσε η WIND τον πελάτη της με SMS να επικοινωνήσει λόγω υπερβολικής χρέωσης στο κινητό.
Ο πελάτης πήρε τηλ και του είπαν ότι για διάστημα λιγότερο από ένα μήνα, η χρέωση του κινητού του είναι 290 ευρώ, χωρίς να έχει κάνει πολλές κλήσεις ή πολλά SMS. Διευκρίνισε η WIND ότι τις τελευταίες 3 ημέρες κατεβάζει το κινητό διαρκώς κάτι...
Ο πελάτης είναι γνώστης τεχνολογίας και έλεγξε ότι το κινητό του δεν έχει ιό, ούτε malware, ούτε dialer, ούτε πηγαινοέρχονται παράξενα SMS.
Ούτε είναι μηνύματα GMAIL που κατεβαίνουν μαζί με attachment.
Το κινητό έχει λειτουργικό ANDROID.
Any ideas?
« Last Edit: 17 Oct, 2010, 20:53:19 by wings »
Translation is the art of failure – Umberto Eco