Τηλεφωνικές οχλήσεις από Forthnet, Cyta, Wind και άλλους

spiros · 72 · 83986

spiros

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 854551
    • Gender:Male
  • point d’amour
Τηλεφωνικές οχλήσεις από Forthnet, Cyta και άλλους

Τους τελευταίους μήνες έχουν γίνει απίστευτα ενοχλητικοί και θρασείς.
Σήμερα μάλιστα με πήραν και με αυτόματη κλήση (ηχογραφημένο μήνυμα) από το 2310590430, το οποίο ψάχνοντας, με οδήγησε εδώ: http://whocallsme.com/Phone-Number.aspx/302311805300

Να γνωρίζετε λοιπόν ότι αυτή η πρακτική είναι παράνομη και μπορείτε να εγγραφείτε στον παρακάτω ιστότοπο και να κάνετε τις καταγγελίες σας.

3)  Λαμβάνω πολλά ενοχλητικά τηλεφωνήματα από εταιρείες που διαφημίζουν προϊόντα ή υπηρεσίες. Μπορούν να το κάνουν αυτό;

Το άρθρα 11 παρ. 1 έως 3 του ν. 3471/2006 αναφέρουν:

1. Η χρησιμοποίηση αυτόματων συστημάτων κλήσης, ιδίως με χρήση συσκευών τηλεομοιοτυπίας (φαξ) ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, και γενικότερα η πραγματοποίηση μη ζητηθεισών επικοινωνιών με οποιοδήποτε μέσο ηλεκτρονικής επικοινωνίας,  χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, για σκοπούς απευθείας εμπορικής προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών και για κάθε είδους διαφημιστικούς σκοπούς, επιτρέπεται μόνο αν ο συνδρομητής συγκατατεθεί εκ των προτέρων ρητώς.

2. Δεν επιτρέπεται η πραγματοποίηση μη ζητηθεισών επικοινωνιών  με ανθρώπινη παρέμβαση (κλήσεων) για τους ανωτέρω σκοπούς, εφόσον ο συνδρομητής έχει δηλώσει προς τον φορέα παροχής της διαθέσιμης στο κοινό υπηρεσίας ότι δεν επιθυμεί γενικώς να δέχεται τέτοιες κλήσεις. Ο φορέας υποχρεούται να καταχωρίζει δωρεάν τις δηλώσεις αυτές σε ειδικό κατάλογο συνδρομητών, ο οποίος είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου.

3. Τα στοιχεία επαφής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποκτήθηκαν νομίμως, στο πλαίσιο της πώλησης προϊόντων ή υπηρεσιών ή άλλης συναλλαγής, μπορούν να χρησιμοποιούνται για την απευθείας προώθηση παρόμοιων προϊόντων ή υπηρεσιών του προμηθευτή ή για την εξυπηρέτηση παρόμοιων σκοπών, ακόμη και όταν ο αποδέκτης του μηνύματος δεν έχει δώσει εκ των προτέρων τη συγκατάθεσή του, υπό την προϋπόθεση ότι του παρέχεται κατά τρόπο σαφή και ευδιάκριτο η δυνατότητα να αντιτάσσεται, με εύκολο τρόπο και δωρεάν, στη συλλογή και χρησιμοποίηση των ηλεκτρονικών του στοιχείων, και αυτό σε κάθε μήνυμα σε περίπτωση που ο χρήστης αρχικά δεν είχε διαφωνήσει σε αυτή τη χρήση.

Η Αρχή ερμηνεύοντας τις διατάξεις των παρ. 1 και 2 του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 υπό το φως του αντίστοιχου άρθρου 13 της Οδηγίας 2002/58/ΕΚ έκρινε ότι προς το συμφέρον του αποδέκτη μη ζητηθείσας επικοινωνίας θα πρέπει αυτή να πραγματοποιείται κατόπιν συγκατάθεσης του αποδέκτη ανεξαρτήτως του χρησιμοποιούμενου μέσου. Συνεπώς, απαιτείται συγκατάθεση του αποδέκτη για τις τηλεφωνικές κλήσεις, τα μηνύματα μέσω κινητού τηλεφώνου και τις υπόλοιπες κατηγορίες αυτοματοποιημένης επικοινωνίας που πραγματοποιούνται για διαφημιστικούς σκοπούς. Βεβαίως ισχύει η εξαίρεση που εισάγει η παρ. 3 του άρθρου 11 ως προς το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, όταν η επαφή έχει αποκτηθεί νομίμως στα πλαίσια πώλησης προϊόντων ή υπηρεσιών ή άλλης συναλλαγής.

Άρα οποιαδήποτε τηλεφωνική επικοινωνία με σκοπό εμπορική προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών πραγματοποιείται χωρίς εσείς να έχετε ρητά δώσει τη συγκατάθεσή σας, δεν επιτρέπεται!

4) Τι μπορώ να κάνω για να μην με ενοχλούν άλλο στο τηλέφωνό μου;

Θα πρέπει άμεσα να δηλώσετε σε κάθε ανεπιθύμητη επικοινωνία την εναντίωσή σας. Έχετε δικαίωμα να ρωτήσετε με ποιόν τρόπο έχουν βρει τα στοιχεία επικοινωνίας σας και με ποιο τρόπο ο διαφημιστής έχει αποκτήσει τη συγκατάθεσή σας για την πραγματοποίηση της επικοινωνίας.

Σε περίπτωση που έχετε δώσει συγκατάθεση στο παρελθόν μπορείτε να ζητήσετε εκείνη τη στιγμή να μη σας ενοχλήσουν ξανά, δηλαδή να άρετε τη συγκατάθεση.

Σε περίπτωση που δεν έχετε δώσει τη συγκατάθεση σας, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στην Αρχή. Στην καταγγελία αναφέρετε όσα περισσότερα στοιχεία διαθέτετε για τη στοιχειοθέτησή της, όπως τα προϊόντα ή υπηρεσίες που διαφημίζονται, την εταιρεία που σας καλεί, τον αριθμό τηλεφώνου από τον οποίο σας καλούν, ονοματεπώνυμο του πωλητή, ημερομηνία και ώρα πραγματοποίησης της κλήσης. Για την υποβολή της καταγγελίας μπορείτε να ενημερωθείτε εδώ.

Απλά ερωτήματα - προώθηση προϊόντων

Εάν σας ενοχλούν οι τηλεφωνικές κλήσεις για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών (ακόμα και από οργανώσεις και σωματεία ή πολιτικούς) θα πρέπει να ζητήσετε να εξαιρεθείτε από το δίκτυο τηλεφωνίας (κινητής ή και σταθερής) που χρησιμοποιείτε.

Ο λόγος για τις τηλεφωνικές διαφημιστικές κλήσεις με ανθρώπινη παρέμβαση που αναφέρονται αρχικά στο άρθρο 11 του ν. 3471/2006, όπου ορίζονται τα σχετικά με τις μη ζητηθείσες επικοινωνίες. Σε αυτό το άρθρο είχε αρχικά επιλεγεί ο κανόνας της προηγούμενης συγκατάθεσής μας.
Εάν σας ενοχλούν οι τηλεφωνικές διαφημίσεις, ζητήστε να εξαιρεθείτε - Τεχνολογία - Συμβουλές - in.gr


Ο πάροχος της τηλεφωνικής σας σύνδεσης (η εταιρεία τηλεφωνίας που ανήκετε δηλαδή) τηρεί ένα ειδικό κατάλογο που ονομάζεται «Μητρώο του άρθρου 11». Σε αυτό τον κατάλογο γράφονται όσοι συνδρομητές δηλώνουν ότι δεν επιθυμούν να δέχονται γενικώς κλήσεις για σκοπούς εμπορικής προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών και για κάθε είδους διαφημιστικούς σκοπούς. 

Πώς να γλυτώσεις από τις τηλεφωνικές κλήσεις για προώθηση προϊόντων | ΕΛΛΑΔΑ | ΕΛΛΑΔΑ | Θέματα | LiFO
« Last Edit: 04 Nov, 2014, 09:47:03 by spiros »


iogo

  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 46547
    • Gender:Male
  • ignoramus et ignorabimus

- Θα πρέπει άμεσα να δηλώσετε σε κάθε ανεπιθύμητη επικοινωνία την εναντίωσή σας. Έχετε δικαίωμα να ρωτήσετε με ποιόν τρόπο έχουν βρει τα στοιχεία επικοινωνίας σας και με ποιο τρόπο ο διαφημιστής έχει αποκτήσει τη συγκατάθεσή σας για την πραγματοποίηση της επικοινωνίας.

- Σε περίπτωση που έχετε δώσει συγκατάθεση στο παρελθόν μπορείτε να ζητήσετε εκείνη τη στιγμή να μη σας ενοχλήσουν ξανά, δηλαδή να άρετε τη συγκατάθεση.

Με το ηχογραφημένο μήνυμα αυτοί οι κύριοι εξουδετερώνουν τις παραπάνω ενέργειες και δεν προσφέρουν ούτε καν μεροκάματο σε κάποιον φουκαρά τηλεφωνητή. Τσακάλια, θα έλεγε ο Λούκυ Λουκ.
Io non odio persona al mondo, ma vi sono cert'uomini ch'io ho bisogno di vedere soltanto da lontano.
— Ugo Foscolo, Ultime lettere di Jacopo Ortis



mavrodon

  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 6582
    • Gender:Male
 Δέχομαι τελευταία επανειλημμένες κλήσεις από τη Wind ή πράκτορές της. Παρά τις διαμαρτυρίες της γυναίκας μου, δεν τους κλείνω το τηλέφωνο• επικαλούμαι ότι οι τηλεφωνούντες κάνουν τη δουλειά τους. Οι θέσεις τηλεφωνητών διαφόρων εταιριών προσφέρουν κάποια απασχόληση --έστω και μερική-- σε εκατοντάδες ή και χιλιάδες νέους που μαστίζονται από την ανεργία. Πρόσφατα σε σχετική ανακοίνωση του ΟΤΕ plus για 750 θέσεις εργασίας μερικής απασχόλησης για τηλεφωνητές/τηλεφωνήτριες υποβλήθηκαν 32.000 αιτήσεις (βλ. http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_1_13/12/2011_465878). Με την ευκαιρία, ως καταναλωτής τηλεφωνικών υπηρεσιών πληρώνω ουκ ολίγα χρήματα. Στη Wind πληρώνω για κινητό με συμβόλαιο το δικό μου και της γυναίκας μου περίπου 80 ευρώ (αν και το καλοκαίρι ο λογαριασμός του κινητού της γυναίκας μου έφτασε τα 200 Ευρώ για ένα μήνα (λόγω έλλειψης σταθερού και λογοδιάρροιας της συμβίας μου). Στο ΟΤΕ πληρώνω για ADSL, απεριόριστη σταθερή (τοπικά και υπεραστικά) και ISDN περίπου 100 Ευρώ το δίμηνο (έτυχε να πληρώσω και 150). Οι νέες προσφορές του OTE δεν ισχύουν αυτόματα και στους παλαιούς συμβασιούχους, κάτι που νομίζω ότι αντιστοιχεί με εξαπάτηση. Ως λύση φαίνεται το Double play της Wind με μηνιαίο πάγιο 26,90 Ευρώ και έκπτωση 10,33 Ευρώ στον μηνιαίο λογαριασμό του κινητού. Θα παρακαλούσα αν κάποιος έχει εντρυφήσεις στις δαιδαλώδεις προσφορές των ευάριθμων εταιριών κινητής τηλεφωνίας να με πληροφορήσει αν η πρόταση της Wind είναι τεχνικά άρτια και συμφέρουσα οικονομικώς.


spiros

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 854551
    • Gender:Male
  • point d’amour
Οτιδήποτε εκτός του ΟΤΕ είναι συμφέρον (όπως σωστά λες οι παλιοί πελάτες δεν δικαιούνται προσφορών). Το θέμα είναι αν θα πιάνει εκεί που μένει κανείς και αν θα έχει προβλήματα στην αλλαγή. Καλό θα είναι να ρωτήσει άτομα που μένουν εκεί κοντά τι χρησιμοποιούν και την εμπειρία τους σχετικά.

Ειδικευμένος ιστότοπος/φόρουμ για τέτοια θέματα εδώ: http://www.adslgr.com/



spiros

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 854551
    • Gender:Male
  • point d’amour

Sabrathan

  • Newbie
  • *
    • Posts: 13
    • Gender:Male
  • Describe your face before your parents were born.
Χαιρετώ τους πάντες (1η φορά που γράφω αν και απολαμβάνω το φόρουμ εδώ και χρόνια).

Έμαθα σήμερα από τον υπεύθυνο τηλεφωνικού κέντρου, ο οποίος και με ενόχλησε για λογαριασμό της CYTA, ότι πραγματοποιούν τυχαίες κλήσεις τηλεφωνικών αριθμών, όχι δηλαδή βάσει του καταλόγου του ΟΤΕ, αλλά από κάποιον random generator ελληνικών αριθμών.

Αν υποθέσουμε πως αληθεύουν τα λεγόμενά του, φαίνεται πως καταφέρνει έτσι κανείς να παρακάμψει το ζήτημα προσωπικών δεδομένων (και ο ίδιος μου επισήμανε πως δεν ξέρει πώς με λένε). Γενικά, όλη η διαδικασία φαίνεται να είναι παράνομη, ή έστω καταχρηστική, αλλά τι μπορεί να κάνει ένας ιδιότης γι' αυτό; Σκέφτηκα να κάνω απλή καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Αναρωτιέμαι αν και η CYTA είναι υπεύθυνη για τη μέθοδο που χρησιμοποιούν οι εντολοδόχοι συνεργάτες της.
When the scabbards are broken, we cannot hide our swords.


spiros

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 854551
    • Gender:Male
  • point d’amour
Η διαδικασία είναι παράνομη όπως κι αν βρίσκουν τους αριθμούς (όταν σε καλούν χωρίς εσύ να τους έχεις εξουσιοδοτήσει). Στο αρχικό μήνυμα υπάρχουν στοιχεία σχετικά με το τι μπορείς να κάνεις.


Sabrathan

  • Newbie
  • *
    • Posts: 13
    • Gender:Male
  • Describe your face before your parents were born.
Μόλις τώρα συνειδητοποίησα ότι τα τηλεφωνήματα εμπίπτουν στις "ηλεκτρονικές επικοινωνίες". Πολύ χρήσιμο άρθρο, ευχαριστώ Σπύρο.
When the scabbards are broken, we cannot hide our swords.



spiros

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 854551
    • Gender:Male
  • point d’amour
Τηλεφωνική όχληση από 2109738414 STAR TIME (Μπέκας Σπύρος Ν.)
Ταξιδιωτικό γραφείο που προωθούσε πακέτα του.
« Last Edit: 20 Feb, 2012, 16:20:52 by wings »


spiros

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 854551
    • Gender:Male
  • point d’amour
Τηλεφωνική όχληση από υπάλληλο εταιρείας WIND, Σταυρούλα Μίτζολη, τηλέφωνο 2130063616, στις 20.00, 21/2/2012, με σκοπό προώθηση προϊόντων τους


spiros

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 854551
    • Gender:Male
  • point d’amour
Πριν λίγο από 2107252453

Κατηγορία:Έρευνα Αγοράς
Διεύθυνση:Bασ. Σοφίας 59
Περιοχή:Aθήνα
Τ.Κ.:115 21
Website: focus.gr
Τηλέφωνο:2107238122-3, 2107252453
Fax:2107238085



spiros

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 854551
    • Gender:Male
  • point d’amour
Κατ' επανάληψη όχληση από
2102775881
ΤΣΙΑΠΑΡΑΣ Κ ΣΥΝ/ΣΤΗΣ ΑΣΦ/ΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ & ΣΙΑ ΟΕ Γραφείο
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 189 Νέα Ιωνία Αττική 14231


mavrodon

  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 6582
    • Gender:Male
Να σας πω ότι δεν ενοχλούμαι; Και οι τηλεφωνούντες είναι εργαζόμενοι για να βγάλουν τον επιούσιο.
« Last Edit: 03 Apr, 2013, 18:30:46 by wings »


 

Search Tools