διασηματικός ανταγωνισμός → inter-brand competitionΔιασηματικός ανταγωνισμόςΑνταγωνισμός μεταξύ επιχειρήσεων οι οποίες ανέπτυξαν σήματα ή ετικέτες για τα προϊόντα τους προκειμένου να τα διαφοροποιήσουν από άλλα σήματα που πωλούνται στο ίδιο τμήμα της αγοράς. Παρότι οι καταναλωτές δεν τα θεωρούν πλήρως ισοδύναμα, ωστόσο υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ των επώνυμων προϊόντων, αν και συνήθως σε μικρότερο βαθμό. Η περίπτωση των προϊόντων Coca-Cola και Pepsi αποτελεί παράδειγμα διασηματικού ανταγωνισμού.
Πηγή:
http://ec.europa.eu/competition/publications/glossary_el.pdf