Έχω να κάνω μια ακόμη καλύτερη πρόταση: παρακατιανές μάρκες. (Πρώτος ορισμός για τον "παρακατιανό" στον Πάπυρο: 1. αυτός που βρίσκεται σε χαμηλότερη θέση).
Κι ένα ωραίο κειμενάκι από το διαδίκτυο:
Άραγε γνωρίζουμε πως κάθε φορά που ψωνίζουμε ενεργοποιείται μέσα μας το ίδιο ένστικτο που καθοδηγούσε τους προγόνους μας; Το μυαλό μας λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο που λειτουργούσε δύο εκατομμύρια χρόνια πριν, όταν το είδος μας περιπλανιόταν στις ζούγκλες προσπαθώντας να επιβιώσει. Η προσοχή μας αυτόματα διασπάται, καθώς διασχίζουμε τους διαδρόμους του σούπερ μάρκετ ή χαζεύουμε τις βιτρίνες στα μεγάλα εμπορικά κέντρα, σαν να ψάχνουμε για λεία μέσα στο δάσος. Θέλετε να μάθετε τι παραπάνω ξέρουν οι έμποροι, που εμείς ίσως δεν γνωρίζουμε;
Συνήθως κοιτάμε κάτω, αφού οι περισσότεροι κίνδυνοι για τον άνθρωπο βρίσκονταν στο έδαφος.
Οι έμποροι γνωρίζουν εκ των προτέρων ότι το καλύτερο πόστο για τα προϊόντα τους είναι τα ράφια που βρίσκονται λίγο πιο κάτω από το επίπεδο των ματιών. Ξέρουν επίσης ότι οι αγοραστές είναι λιγότερο πιθανό να ψωνίσουν από τα πιο χαμηλά ράφια ή να σκύψουν για να πάρουν προϊόντα.
Όταν ψάχνουμε, τα μάτια περιπλανιόνται πάνω και κάτω στα ράφια.
Γι' αυτό και τα ίδια είδη διαφορετικής μάρκας είναι τοποθετημένα στα ράφια σε κάθετη διάταξη και όχι σε οριζόντια.