Σε συγκείμενο που απαιτεί ακριβολογία, θα πρότεινα το "επιλογή κατόπιν έρευνας αγοράς".
Σε συγκείμενο πιο μαρκετίστικο, θα πρότεινα το "(η) επιλογή (του) κατατοπισμένου αγοραστή/καταναλωτή".
Σε εντελώς χαλαρό συγκείμενο, θα πρότεινα το "ψαγμένη επιλογή".
(Ο λόγος που πετάγομαι εκεί που δε με σπέρνουν είναι επειδή φρονώ πως η διαδικασία της αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών δεν καλύπτεται βέλτιστα με τη λέξη ενημέρωση όπως διατυπώνεται στον σύνδεσμο της Βίκυς, όπου μιλάμε για μία ενημέρωση πρόσωπο με πρόσωπο η οποία συν τοις άλλοις ακολουθεί και συγκεκριμένους τύπους.)
Zazula: γλυφός και τσαγανός σαν κουτσουκέλα
WRITING STYLE GUIDELINES
1. Be more or less specific.
2. It's not O.K. to use ampersands & abbreviations.
3. Exaggeration is a million times worse than understatement.
4. Parenthetical remarks (however relevant) are to be avoided.