Θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχει αγοράσει κανείς Dell laptop και εάν χρειάστηκε να το επισκευάσει ποτέ εκτός εγγύησης ή να αγοράσει ανταλλακτικό από την Dell. Μου χάλασε το δικό μου και επικοινώνησα με την εταιρεία, η οποία έχει απαράδεκτη πολιτική τουλάχιστον για τις εκτός εγγύησης βλάβες. Μεταξύ άλλων, ζητούν 170 ευρώ για να το δει απλώς ο τεχνικός τους και να διαγνώσει την βλάβη, 198 ευρώ σχεδόν για να αλλάξουν το ανεμιστηράκι, δεν σου πουλάνε το motherboard αλλά πρέπει να έρθει ο τεχνικός τους να στο φέρει και να στο αλλάξει στο σπίτι σου, αφού τους έχεις πληρώσει ολόκληρο το κόστος προκαταβολικώς, γιατί, λέει, είναι κρίσιμο ανταλλακτικό (γιατί άραγε;;; - ρώτησα τον τεχνικό σχετικώς και ψέλλισε κάποια ακαταλαβίστικα πράγματα που ούτε ο ίδιος κατάλαβε), δεν μπορείς να αγοράσεις τα περισσότερα ανταλλακτικά απ' ευθείας ούτε από αυτούς («δεν έχουν αποθήκη», μου είπαν - τα διακτινίζουν από την Αμερική μάλλον) ούτε από καταστήματα εξουσιοδοτημένα από την Dell, δεν μπορείς να τους παραδώσεις το laptop στα γραφεία τους για να γλιτώσεις το κόστος του τεχνικού στο σπίτι, και πολλά άλλα ωραία και ονειρικά...
« Last Edit: 28 Aug, 2014, 15:01:29 by Vasilis »
Πλούσιος άνθρωπος είναι ο άνθρωπος που αξίζει πολλά και όχι ο άνθρωπος που έχει πολλά. (Κ. Μαρξ)