full floating-point shaders -> πλήρως κινούμενοι σκιαστές σημείων

spiros · 2 · 2703

spiros

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 820702
    • Gender:Male
  • point d’amour
full floating-point shaders -> πλήρως κινούμενοι σκιαστές σημείων (σε κάρτα γραφικών)
Σκέφτηκα κάτι σαν "Πλήρως κινούμενοι σκιαστές σημείων"

Στα γλωσσάρια της Μicrosoft βρίσκω παραδείγματα στο παρακάτω στυλ, αλλά δεν μου φαίνεται να έχουν σχέση...

Multiple floating point traps
Πολλαπλές παγιδεύσεις κινητής υποδιαστολής

« Last Edit: 18 Jun, 2013, 11:24:40 by spiros »


wings

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 72262
    • Gender:Female
  • Vicky Papaprodromou
Σπιυρούλη μου, κανένας μας δεν σου απάντησε, ε;

Ξέχασα να σου γράψω πως κι εγώ στο "full floating" κόλλησα.

Ωστόσο, καλούλι μου φαίνεται αυτό που σκέφτηκες.
Ο λόγος είναι μεγάλη ανάγκη της ψυχής. (Γιώργος Ιωάννου)



 

Search Tools