Δεν προτείνω απόδοση, διατυπώνω ελεύθερα αυτό που νομίζω ότι θέλει να πει ο ποιητής:
Ο προσδιορισμός του στόχου (μήπως του κοινού-στόχου; του target group;) για κάθε μεμονωμένο καλλυντικό προϊόν γίνεται με τον κατάλληλο συμβιβασμό ανάμεσα στις απαιτήσεις του παρασκευαστή (παρασκευαστή το αναφέρει και το
eur-lex, αν και εμένα το formulator μου φέρνει στο μυαλό περισσότερο αυτόν που φτιάχνει τη "συνταγή") όσον αφορά την έρευνα και τις αντίστοιχες απαιτήσεις των υπευθύνων μάρκετινγκ της εταιρείας.
Δηλαδής που λένε, για να προσδιοριστεί ο στόχος ερευνώνται κάποια από τα σημεία που έχει ζητήσει να ερευνηθούν ο παρασκευαστής, και κάποια από αυτά που έχει ζητήσει το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρείας (ποιας εταιρείας; διανομής;)
Έπεσα κοντά άραγε;