Μετά από απόψεις και κριτικές υψηλού επιπέδου, είναι ώρα να μουτζουρώσω λίγο ακόμα το νήμα. Φταίει, βλέπετε, που μικρός δεν έγραφα σε θρανία και τοίχους και γενικώς δε μουτζούρωνα όσο έπρεπε...
Θα ρίξω λίγο ακόμα φως στο παθιασμένο ερωτικό τρίγωνο κριτικοί-συντελεστές ταινιών-κοινό παραθέτοντας επιλεκτικά μερικές γνώμες θεατών της ταινίας από την ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού Αθηνοράματος...
Συγνώμη που θα ρίξω το υψ
ιλό επίπεδο του φόρουμ, αλλά με μερικά από αυτά ξεκαρδίστηκα στα γέλια. Αν δεν υπήρχε νήμα για την ταινία θα τα έβαζα στο Fun for Translators. Έχουν λογοκριθεί μηνύματα που είναι με κεφαλαία και greeklish για αυτό σας παραπέμπω στην ιστοσελίδα για να τα διαβάσετε όσοι δεν αρκεστείτε σε αυτά. Για όσους θέλουν ολόκληρο το πακέτο, ας μεταφερθούν στο
http://www.athinorama.gr/cinema/votes/default.aspx?ap=1&id=8357Εμείς οι Έλληνες τελικά είμαστε καρικατούρες με χιούμορ...
Κοιτα γκρινια.Αλλα βεβαια εσεις που γκρινιαζετε θα πρεπει να ειστε κομμουνιστες.και να ακολουθειτε
τη γραμμη του Περισσου.Αμα γινοτανε καμια ταινια για τον Βελουχιωτη ομως η για τον Βαφειαδη και
τον Μπελογιαννη(καλα για υτον εχει γινει) η μια ταινια οπου θα δοξαζε το ΕΑΜ ολοι εσεις θα την
λεγατε αριστουργημα.Αλλα εσεις οι κομμουνιστες μια ζωη σκαταδες θα ειστε
α και οσο για κατι καλλιεργημενους κρητικους που θιγονται ευτυχως που αυτη η ταινια δεν
αντιπροσωπευει την κρητη και την ιστορια της. Και ας μας πουν και εμας που ειμαστε αμπαλοι που
ακριβως γινεται ουσιαστικη αναφορα στην μεταστροφη του καλλιτεχνη απτην αναγεννησιακη και μπαροκ
ζωγραφικη στον μεταμπαροκ μανιερισμο? Καμια πραγματικη αναφορα στην τεχνη. Κοτσαρανε δυο πινακες
πισω και καθαρισαν.
Η βαθμολογία παει στα σκηνικα και στα κουστουμια μονο. Ο πρωταγωνιστης της πλακας. Εχει μπερδεψει
το ντομινικ με τον ιησου. η σκηνοθεσια σε πολλα σημεια για κλωτσιες. Σε μια σκηνη να μιλανε 3
ατομα μεταξυ τους σε 2 γλωσσες? Τρεις φρασεις ειπε στα ελληνικα ο ζωγραφος (που να μην τις ελεγε)
και αλλες τρεις φορες σε ολη την ταινια μιλησε με τον αδελφικο του φιλο. Αξεπεραστη σχεση. Μην
πουμε δε και για τον κρητικο χορο του. Επισης δεν καταλαβα απο που εκανε την αφηγηση του. ηταν
στην κρεββατοκαμαρα και εγταφε ημερολογιο? Μονο ο λαζοπουλος και ο μουστακας ηταν λιγο
εκφραστικοι. Η ματσουκα θελει ορθοφωνια σιγουρα. Κατα τα αλλα εκατομμυρια ευρω χαμενα. Αλλη μια
φορα...
Σιγα μώρε τον ζωγράφο ο νταλής ειναι καλυτεροτερος του και ο πικασό το ιδιο. Εμένα προσωπικώς μου
αρέσουν οι ελληνες ζωγράφοι της νεώτερας εποχής και όχι οι αμφινταλαβόμενη ως προς την εθνικότητας
τους οπως είναι ο δομήνικος. δεν μου αρεσε η ταινία γιατί πολλή κρητικούρα είχε της νεας εποχής
και οχι της παλαιότερας εποχής. ο λαζόπουλος ήταν σαν να επαιζε στους 10 μικρούς μιτσους και καλά
κανανε και τον σφάξανε. τον δομηνικο θα επρεπε να τον καιγανε στην φωτιά μαζί και τα μπακαλοχαρτα
του. σαχλαμαρες.
ας είναι καλά ο βαγγελάκης με την μουσική του.
Ενδιαφερουσα απο αποψη φωτογραφίας, σκηνικών και κουστουμιών. Καλες οι ερμηνείες του πρωταγωνιστη,
του Λαζοπουλου και των αλλων Ελληνων πλην της Ματσουκα που ηταν επιεικως απαραδεκτη. Κριμα που
διατεθηκαν τοσα χρηματα για την παραγωγη και δεν διατεθηκαν παραπανω χρηματα για να κανει η
Ματσουκα μερικα μαθηματα αγγλικων και ορθοφωνιας!!!!!! Εδω που τα λεμε χρειαζεται και πολλα
μαθηματα υποκριτικης...Με δυο λογια ηταν η μεγαλυτερη παραφωνια στο συνολο της ταινιας που ηταν
γενικα καλο. Στο σεναριο νιωθεις καποιες στιγμες την υπερβολη και τον ρομαντισμο του Ελληνα
πατριωτη, στοιχειο που υπαρχει συχνα σε ελληνικες παραγωγες. Κουραστικη η συνεχης εναλλαγη γλωσσων
και καποιες στιγμες ανεξηγητη.
Αν θέλεις να μάθεις για τον Ελ Γκρέκο (η μήπως ηταν Ελ Κρήτη...) διάβασε κανένα βιβλίο.
Η Ματσούκα στην εποχή των ...φουστανιών δεν θα έβρισκε όχι ρόλο αλλά ούτε γαμπρό...
Είναι ολοφάνερο ότι αυτό που ένοιαζε τον σκηνοθέτη πάνω από όλα, ήταν να δηλώσει σώνει και καλά
ότι ο El Greco είναι Κρητικός. Αμάν πια. Προπαγάνδα πρώτου μεγέθους που βγάζει μάτι. Μας έφαγε το
ονόρε, ο τοπικισμός και αυτό το ανιστόρητο "virtual reality" των ενδόξων ημών προγόνων. Γι' αυτό
έξω κανείς δεν μας παίρνει στα σοβαρά. Ψέμα στο ψέμα. Και το νέο βιβλίο ιστορίας στην πυρά.
Θα ήθελα να σταθώ μόνο σε ένα θέμα που δεν απασχόλησε το κοινό όσο ο...ελληνισμός του ηθοποιού ή
του ίδιου του Γκρέκο ή το αν χόρευε πεντοζάλη (όπως το χόρεψε ο καημένος ο άγγλος τέλος πάντων) Το
θέμα της γλώσσας. Τι δουλειά είχαν τα αγγλικά σε μια παραγωγή που αναφέρεται στην Ελλάδα και την
Ισπανία. Ακόμα και οι Βενετοί κοσμοκράτορες της εποχής μιλάνε αγγλικά!!! Αν ήθελαν να την κάνουν
στα αγγλικά όλη, καμιά αντίρρηση, θα υπήρχε τουλάχιστον μια συνέπεια. Αλλά αυτ΄''ο το πράγμα, ο
καθένας μιλάει ό,τι μπορεί, νομίζω πως δε στέκει με τίποτα. Με τίποτα! Νομίζω δε ότι ξεκίνησε από
τον πρωταγωνιστή η ιστορία, επειδή είναι άγγλος. Καλά, ένας ισπανός δε βρέθηκε;Για να μην πω
έλληνας και νομίσετε άλλα...Πάντως αυτόν τον γλωσσικό ανιστόρητο αχταρμά δεν έπρεπε να τον
δούμε...
Πήγα να δω την ταινία χωρίς να έχω δει το τρέηλερ (εντάξει, έσφαλα, θα πληρώσω), περιμένοντας μία
ταινία σαν τις Νύφες, αλλά η υπερπατάτα που είδα ξεπερνούσε κατά πολύ τους φόβους μου.
Επιγραμματικά:
-Τραγελαφική σκηνοθεσία, εφέ της πλάκας. Τραβηγμένες προσπάθειες φτηνού εντυπωσιασμού.
-Ελεεινές ερμηνείες από όλους, γι'αυτό μη βαράτε τη Ματσούκα που στάθηκε στο ύψος των
υπολοίπων+έχει ωραία βυζάκια.
-Διάλογοι επιπέδου 3ης Δημοτικού ή αλλιώς 'Κατάλληλο από 89 ετών κι απάνω'.
-Δε θα μιλήσω για τις ιστορικές ανακρίβειες γιατί αυτοί που ήδη τις έχουν επισημάνει γνωρίζουν
καλύτερα επί του θέματος.
Όπως είπαν και άλλοι, 10 φορές κρίμα γιατί χάθηκε μία καλή ευκαιρία να παρουσιαστεί κάτι ελληνικό
(αν και δε νομίζω ότι ο El Greco χρειάζεται μάρκετινγκ, εκεί που βρίσκεται τώρα τουλάχιστον). Τα
κομμάτια της ελληνικής (και της κάθε) ιστορίας (προσωπικής ή εθνικής) δεν θα πρέπει να θυσιάζονται
τόσο φτηνά.
Μετά να μη μας κακοφαίνεται που όταν οι ξένοι σκέφτονται Ελλάδα αναφωνούν Souvlaki + Tzatziki.
Είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
Για μένα κάτι που έκανε τη ταινία όντως πατάτα ήταν οτί αντί να πει κάπως κάτι για το έργο του
Γκρέκο και τις ελληνικές του ρίζες, λύσσαξε να επαναλαμβάνει πως ήταν Κρητικός, κρητικός,
κρητικός, βάζοντας τον να πίνει ρακί και να χορεύει πεντοζάλη πάνω στο τραπέζι!!!!!!! Την επόμενη
φορά τσιφτετέλι, σπάσιμο πιάτων, και τζατζίκι ίσως;
Αχ, κύριε Σμαραγδή, η ταινία αυτή ήταν το όνειρο της ζωής σας και βάλατε τη Ματσούκα να το παίξει;
Με ποια κριτήρια την επιλέξατε; Σας σεβόμαστε και η ταινία ήταν καλή, αλλά αυτές οι επιλογές
δείχνουν ότι δεν είμαστε για το εξωτερικό, είμαστε για "εδώ μέσα". Δίκαια γελούσε όλο το σινεμά με
το που έσκασε μύτη, να μην πω για όταν ξαναεμφανίζεται καλόγρια. Κάκιστη επιλογή. Όμως η
φωτογραφία υπέροχη, τα σκηνικά και τα κοστούμια επίσης.
Μαπα το καρπουζι. Απιστευτα κακη ταινια, γεματη ιστορικες ανακριβειες. Κρητικη αντισταση εναντια
στους Βενετους? Ειμαστε με τα καλά μας? Με τους βαρβαρους Τουρκους να παραμονευουνε ολογυρα να
τους κατακτησουν, (οπως και εγινε τελικα), οι Κρητικαροι μαγκες τι θελανε? Αυτοδιοικηση???? Χα!
χα! χα! Ευλογημενοι νιωθανε που ειχανε τους Βενετους, και χαρη στην Ενετικη διοικηση ειχαμε
Κρητικη Αναγεννηση, Βιντσενζο Κορναρο, Ερωτοκριτο και Θεοτοκοπουλο. Το αλλο παλι? Κρητικο γλεντι
εν' ετει 1570 στο Τολεδο με λυρατζηδες και βρακοφορους Κρητικους? Πως τους φερανε? Με ποια πτηση
ταξιδεψανε? Ητανε και η Εφη Θωδη μαζι? Αυτη παλι η ανεκδιηγητη μεσαιωνικη χορογραφια στο καστρο
του Ηρακλειου? Απο που την εμπνευστηκε ο ταλαντουχος χορογραφος μας? Μελετησε τις αυθεντικες
πηγες, ή ειδε τις "Γοργονες και μαγκες" του Δαλιανιδη και ενθουσιαστηκε? Ελεος! Ο Μουστακας παλι?
Τον Τιτσιανο επαιξε, ή τον Αϊ Βασιλη με τα δωρα? Λενε οτι γυριζοτανε 10 χρονια αυτη η ταινια. Δεν
μπορουσαν οι ηθοποιαρες μας να βελτιωσουν λιγο την εγγλεζικη προφορα τους? Και τι μεγαλοστομιες
ηταν αυτες, σε ασχετες στιγμες, απο ασχετους ανθρωπους? (Ειδε η δουκισσα Ματσουκα ενα εικονακι του
-δεν με ξερει ουτε η μανα μου - Θεοτοκοπουλου, και εβγαλε το αποφθεγμα της σε αψογα
λατινοβρετανικα: "Ο Ντομενικους! Μπι σιριους! Γιου ντοντ μπελονγκ του Κρετ! Γιου μπελονγκ του
Μανκαϊντ!) Σταματω γιατι θα ξερασω!
Νομίζω οτι ήταν ατυχές το κάστινγκ της ταινίας. Θα έπρεπε τον πρωταγωνιστικό ρόλο να τον έχει ο
μεγάλος Μάρκος Σεφερλής (ο μεγαλύτερος ηθοποιός της γενιάς του). Ο ρόλος της γυναίκας του "Ελ
Γκρέκο" ταίριαζε "γάντι" στην Βέτα Μπετίνι (απορώ πως δεν την σκέφτηκαν). Αντί της κας Ματσούκα
(απ'το αυτί και στην Ευρωγνώση, τί αγγλικά ήταν αυτά;), έπρεπε να παίζει η αμερικανοαναθρεμμένη
Καλομοίρα (σε ρόλο αποκάλυψη). Στο ρόλο του Ιεροεξεταστή δεν υπάρχει πιο ταιριαστός απο τον Κώστα
Μακέδο (ηθοποιός με ειδικό βάρος, ένα θωρηκτό της υποκριτικής). Η επιλογή του Λάκη Λαζόπουλου ήταν
τουλάχιστον ατυχής. Ο ρόλος του Νικολού έπρεπε να πάει στον παμμέγιστο Στήβ Ντούζο (ηθοποιός-τοτέμ
των 80's). Στον ρόλο του αδελφού του Δομήνικου θα έπρεπε να είναι ο Παναγιώτης Σουπιάδης (Λόρδαν ο
Βάρβαρος). Η μουσική έπρεπε να ανατεθεί στους αδελφούς Χαΐτίδη (πραγματικοί σταρ, με ύμνους όπως
"Η κάλτσα" και "Το ταψί")...Μια ζωή τα ίδια στην Ελλάδα όμως.Και μετά αναρωτιώμαστε γιατί δεν πάμε
στα Όσκαρ. Με τέτοιο καστ, στα Νόμπελ θα πηγαίναμε, στα Νόμπελ!!!!!!!
Από το φως του "Ελ Γκρέκο" Σμαραγδή χίλιες φορές καλύτερο το σκοτάδι
Τέλος να ρωτήσω και κάτι "τεχνικό"
Αυτά τα πλάνα όπου χάνονταν το νετάρισμα της κάμερας και θόλωνε η εικόνα τι ήταν ?
'Αποψη ή ο καμεραμάν ήταν ερασιτέχνης ??
Κατώτερη των προσδοκιών. Η Ματσούκα θύμιζε την τηλεοπτίκη σειρά που έπαιζε πρίν κάποια χρόνια,
ευτυχώς έγινε καλόγρια κάπου προς την αρχή και απάλλαξε το έργο και τους ανυποψίαστους θεατές από
την ερμηνεία της.Ο Λαζόπουλος προσφέρει άφθονο υλικό για σάτυρα. Οι σκηνές στις όποίες μετέχει
στέκουν σε σατυρική εκπομπή από μόνες τους άνευ σχολιασμού. Αρκετές σκηνές θυμίζουν
Φώσκολο.Εξαιρετικός ο Σωτήρης Μουστάκας. Η μάχη του φωτός με το σκότος,του μεσαίωνα και της
αναγέννησης, προσεγγίζεται πρωτότυπα και κρατά το ενδιαφέρον, στα σκηνικά και τα κοστούμια έχει
γίνει καλή δουλεία.Εντούτης η σκηνοθεσία είναι ερασιτεχνική το σενάριο αρκετά ''''φωσκολίκο''''
και ρόλοι κλειδιά για την πλοκή του έργου έχουν δωθεί σε κατ'' ευφημισμό ηθοποιούς. Καλύτερα να
την δείτε σε dvd.
Αντε να κανουμε κατι καλο γιατι το σινεμα μας στο εξωτερικο ειναι σαν τον Ολυμπιακο στην Ευρωπη
Απλά η καλύτερη ταινία όλων των εποχών, που κάνει τον "Τιτανικό" του James Cameron (1997) να
δείχνει τιποτένιο καρτουνάκι. Πρόκειται για την καλύτερη ταινία στην ιστορία του Κινηματογράφου,
και είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας, μόνο γι''αυτό το γεγονός. Θα σπάσει τα ταμεία! Θα γίνει
χαμός παγκοσμίως. Δεν μπορώ πραγματικά να την συγκρίνω με καμμία άλλη ταινία, ειδικά με τις
Αμερικανικές Εφετζήδικες Μπουρδολογίες [τύπου Saw1,2,3, Pirates Of The Carribean, Harry Potter
,κλπ] δεν έχει καμμία απολύτως σχέση. Χαίρομαι που εμείς οι Ελληνάρες βγάζουμε τέτοιες ταινίες. Κι
ας μου βρεί κανείς μόνο 1 ηθοποιό που να ξεπερνάει σε υποκριτικές ικανότητες τους Έλληνες
ηθοποιούς μας. Με εξαίρεση τον Ντε Νίρο δεν υπάρχει κανείς. Μα κανείς. Συγχαρητήρια στον
σκηνοθέτη. Τέλεια!
Τραγική ταινία. Για σποτάκι του υπουργειου τουρισμου καλό είναι αλλά πανάκριβο. Σενάριο για
κλάματα και ηθοποιοί για γέλια. Πόσα χρήματα χρειαζόμαστε τελικά για να γυρίσουμε μια καλή
ταινία???
η τανία βλέπεται μόνο με γκόμενα δίπλα. με πιάνετε έτσι? διαφορετικά βαριέσαι.
Όσοι δουλέψατε σ' αυτήν την ταινία και δεν σας κάλεσαν στην πρεμιέρα, να κατεβείτε στην πλατεία
Συντάγματος να κάνετε πορεία με αίτημα να ξαναγίνει η πρεμιέρα, να ξαναέρθει η βασίλισσα Σοφία
μπας και φωτογραφηθείτε με καμιά φίρμα! Θείτσες!
Ελ (του Λιακόπουλου)
Ελ Σιντ, Ελ Αλαμέιν, Ελ-μα (τσίχλες), Ελ-ένη Φιλίνη (μεγάλη ηθοποιός), Έλ-κος, Ελ-εφαντίαση,
Ελ-ονοσία, Ελ Γκρέκο (μεγάλος ζωγράφος και μεγάλη ομώνυμη ταινία)
Βουλευτής Μπαμίχας
Το μεγαλείον του Ελληνικού Πολιτισμού ξεδιπλώθηκε εκπληκτικώς από τον μεγάλον αυτόν σκηνοθέτη.
Είμαι βαθέως συγκινημένος. Όλον και περισσότεροι σπουδαίοι πρόγονοι γίνονται γνωστοί εις το
εξωτερικόν. Παρά ταύτα ο Θεοτοκόπουλος ώφειλε να αντλεί περισσότερα θέματα από την Ελληνικήν
Μυθολογίαν.
επιφανειακή, ρηχή, εφετζίδικη, αγιογραφεί τον Θεοτοκόπουλο γεμάτη κλισέ ατάκες και τ κυριότερο
ΔΗΘΕΝ..
Ο σκηνοθέτης κανει οτι πιο εμπορικό και πιασάρικο και μας το πασάρει ως ταινία υψηλού γούστου και
αισθητικής..
Είναι τοσο κακό που σε κάποιες ατάκες υπερβολικά δραματικές σου έρχεται να γελάσεις..Και πήγα
θετικά προκατειλλημένος...
Πολυ αστείες ειναι οι σκηνές που Ο ΙΔΙΟΣ ο Γκρεκο μιλαει για το πόσο μεγαλος καλλιτέχνης είναι και
πόσο υψηλά έφτασε την τέχνη του!!
Matsouka Reading Comprehension Lessons
Ο Vangelis ήξερε ότι έγραφε μουσική για ταινία που η Ματσούκα θα έπαιζε τη μοναχή?
Μάλλον το soundtrack το έγραψε πριν δει τη ταινία γιατί αλλιώς το μουσικό θέμα : "Becoming a nun" για τη σκηνή που η Ματσουκα βγαίνει ντυμένη με ράσα, θα το έπαιζε ο Σαλέας solo κλαρίνο...
Άλλη μια καλογυρισμένη και τεχνικά άρτια μεν Ελληνική ταινία, βαρετή και κουραστική δε... Στην ίδια κατηγορία με τις "Νύφες".
Απλή διευκρίνιση στον φίλο σεβόμενος την άποψή του, αν και βρίσκομαι στον αντίποδα: όλα τα γυρίσματα που υποτίθεται ότι έγιναν στην Ισπανία, έγιναν στη Ρόδο. Μάλιστα το Παλάτι των Ιπποτών και την είσοδό του την είδαμε πάνω από τέσσερις φορές. Επίσης η ταινία ζήτημα να είχε δέκα λεπτά εξωτερικό γύρισμα. Πού λοιπόν η ατμόσφαιρα ακριβώς της εποχής αν δεν δείξεις και κάτι από τον τόπο; Για αυτό στην κριτική που ανέβασα μίλησα τελικά για σχολή Ed Wood, που είχε πάντα τα ίδια σκηνικά και γύριζε τις ταινίες του στα ίδια μέρη! Με μια διαφορά: ο Wood ήταν συνεπής με τον εαυτό του, είχε χαμηλό badget και γνήσια κίτς κουλτούρα. Ο Σμαραγδής, που πήρε λεφτά από παντού και είχε και τη στήριξη του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου, τί μας το παίζει. Ποιοτικός; Όχι, αυτό δεν είναι ποιοτικός ευρωπαϊκός κινηματογράφος, εκτός αν έχουμε ξεχάσει μεγάλες πραγματικά ευρωπαϊκές ταινίες.
Συνεχής αφήγηση σε συνδυασμό με μουσική Σούπερ Μάρκετ... αν δεν καταλαβαίνετε τί εννοούν οι κριτικοί με τον όρο "άνευρη σκηνοθεσία", αξίζει να δείτε την ταινία. Και όσοι έχουν κενά μνήμης, ο σκηνοθέτης φροντίζει και για αυτό, αφού έχουμε Σχολή Ed Wood με ολόκληρη επανάληψη σκηνής με τον Τιτσιάνο να μας θυμίζει τί είπε πριν μια ώρα. Μακάρι το πρόβλημα να ήταν μόνο τα αγγλικά της Ματσούκα. Γιατί τα λεφτά πηγαίνουν στους ατάλαντους;
Λευτεριά στην Ντενίση τώρα!
Πήγα να δω την ταινία "θετικά προκατειλημένος" αφού περίμενα τον "βαθύ και στοχαστικό" Σμαραγδή του Καβάφη , αλλά ακόμη "πλουσιότερο" όχι μόνο λόγω προϋπολογισμού αλλά και λόγω θέματος.
Αυτό που (εγώ) είδα ήταν τηλεοπτικές ερμηνείες από τηλεοπτικούς ηθοποιούς και μία αγχώδης προσπάθεια για δημιουργία έντασης και πάθους που δεν έπειθε με τίποτα ...
Η δε σκηνή στο τέλος με τους τρεις αγγέλους ήταν κάτι σαν διαφημιστικό της...Diesel ... ή κάποιας εταιρείας ρούχων τέλος πάντων...γέλιο...
Αγαπάμε τον ελληνικό κινηματογράφο αλλά εδώ δεν νομίζω ότι χρειάζεται να πάτε.
μετριότατη ταινία. Ο πρωταγωνιστης μπορούσε να παίξει τον Ιησού απο την Ναζαρέτ και αυτό παίζεται, ίσως κάποιο γιδοβοσκό... Η ματσούκα μιλάει αγγλικά με προφορά του κώλου, απορώ.!!.. και το αστείο είναι πως ντυμένη περναει απαρατήρητη. Ατάλαντη και συνάμα άσχημη, λίγη, κανένα φυσικό χάρισμα για ταινία εποχής. Είναι πρόσωπο αυτό για ταινία εποχής; Ούτε για άλλη ταινία, είναι τώρα που το σκέφτομαι βεβαια. Υπαρχουν και άλλες ταινίες που δεν ζητάνε πρόσωπο. Εκεί κατι θα γινόταν. Απέχει έτη φωτός τόσο από ντίβες του χολιγουντ, βλ. Κίτμαν και Γιόχανσον και άλλες θεες, όσο και από ντίβες του μπολιγουντ...Για αυτό δεν θα παμε μπροστά στην Ελλάδα, γιατί σημασία ακόμη και για να πάρεις ρόλο σε ταινία εχει το μέσον μην πω τίποτα άλλο...γιατί θα μας κόψουν.Αυτά
Οι περισσότερες απόψεις ήταν αρνητικές, για αυτό και από αυτές που παρέθεσα θα δείτε τις αρνητικές να πλειοψηφούν αλλά και γιατί οι αρνητικές ήταν οι πιο πικάντικες...
Το δείγμα δεν είναι αντιπροσωπευτικό...