λοιπόν, να σας επαναφέρω όλους στην τάξη:
Μπαχ: D minor Toccata & Fugue (αν το παίξω πολύ δυνατά, θα το ακούσουν από μίλια μακρια, και θαρθούν ή να το απολαύσουν από κόντα, ή να κάνουν κατάσχεση, οπότε θα με σύσουν έτσι κι αλλιώς
Ραβέλ: Δάφνις και Χλόη και jeux d'eau
Handel: κοντσέρτο για εκκλησιαστικό όργανο (οποιοδήποτε)
Χατζιδάκη: οδός Ονείρων
Τσιτσάνη Μινόρε
Κάνα τραγούδι της Ουμ Καλθούμ
La epopeya de Edipo de Tebas (απόδειξη ότι οι Αργεντινοί έχουν ένα τρελλό αίσθημα του χιούμορ) των Les Luthiers
έτσι για αναμνήσεις και για όλες τις διαθέσεις.
Για βιβλίο Το λεξικό του Μπ********* (για να ετοιμάσω βελτιωμένη ή και δίγλωσση έκδοση με την ησυχία μου)
Για αντικείμενο - ένα πιάνο (για να μάθω να παίζω που δεν έμαθα τόσα χρόνια.
But how shall men meditate in that, which they cannot understand? How shall they understand that which is kept close in an unknown tongue?
THE TRANSLATORS TO THE READER
Preface to the King James Version 1611