Γενικά πρόκειται για "
προνομιούχο λογαριασμό" που παρέχεται σε πιστούς / αφοσιωμένους πελάτες. Μπορεί να είναι πελάτες τράπεζας, προμηθευτή, καζίνου κ.ά.
Π.χ.
Συγκεκριμένα, αναφέρθηκαν στην περαιτέρω ανάπτυξη των σχέσεων με τους πελάτες τους και την ενδυνάμωση της αφοσίωσης τους (loyalty) μέσω της παροχής σε αυτούς αποκλειστικών προνομίων, την ενίσχυση της εταιρικής εικόνας, την επικοινωνιακή αξιοποίηση της χορηγίας στους Ολυμπιακούς Αγώνες και τέλος, τις προοπτικές που ανοίγονται για την περαιτέρω ανάπτυξη μελλοντικών συνεργιών μεταξύ των εταιριών.