Αυτό σημαίνει ότι το αρχικό μήνυμα κάθε νήματος που αφορά κάποιον πελάτη, θα πρέπει να αναφέρει τα πλήρη στοιχεία του πελάτη, δηλαδή πλήρη επωνυμία του γραφείου, διεύθυνση και λοιπά στοιχεία επικοινωνίας, όνομα του υπεύθυνου του γραφείου με τον οποίο ο μεταφραστής ήρθε σε επαφή και σοβαρή παράθεση των εντυπώσεών του από το γραφείο.
Επιμένω σε όλα αυτά τα σημεία. Στο πρώτο γιατί αλλιώς θα πρέπει, nickel, αν θες να ενημερώνεις τον πελάτη για πιθανά αρνητικά σχόλια, να γίνεσαι και ολίγον ντετέκτιβ για να τον βρεις.
Αλλά, κυρίως, επιμένω στο τελευταίο σημείο. Έχω ένα ονοματάκι (όχι ψευδώνυμο) και είμαι περήφανος και για το όνομά μου και για τη δουλειά μου και παραθέτω με σοβαρότητα τις περιπτώσεις που συνεργάστηκα με τον πελάτη (και ΜΟΝΟ αυτές) χωρίς γενικολογίες, φήμες και κάθε άλλου τύπου αερολογίες, συνοπτικά και μεστά. Δεν μας ενδιαφέρει το ζώδιο του πελάτη, η κοινωνική του δραστηριότητα ή καθετί άσχετο, παρά μόνο η προσωπική μας εμπειρία από τη συνεργασία μας μαζί του.
Τέλος, αναφέρω τις διαδικασίες του Προζ, γιατί το περιώνυμο Blue Board του, δηλαδή ο κατάλογος πελατών με τη σχετική βαθμολογία τους από τους μεταφραστές, είναι το ισχυρότερο επί του παρόντος εργαλείο του μεταφραστικού χώρου διεθνώς και η πείρα τους είναι πολύτιμη για να κατανοήσουμε μερικά πράγματα ουσίας.