Login
Social Login
Register
Menu
Home
Forum Home
Site Home
Ancient Greek Dictionary
Help
Forum Help
FAQ
Rules
Converters...
Currency
Measurements
Polytonic to Monotonic
Greeklish
Beta Code
Gibberish
Tmx to text
Excel to tmx
Excel to MultiTerm
Utilities...
Fix final -n
Word Macros
Rule of three calculator
Greek accentuator
Fix punctuation
E-mail clean up
Calculator
What's new
Search
Forum Search
Search Tools
Magic Search
How to
Forum
EN⇄EL
All langs
Google
Greek
DE⇄EL
FR⇄EL
IT⇄EL
ES⇄EL
TR⇄EL
Resources
LA⇄EN/EL
EN🠒EL MS
AncientGR
LSJ
Translation - Μετάφραση
»
Business Issues
»
Working as a Translator
»
Τηλεφωνική γραμμή πληροφοριών-καταγγελιών από την Επιθεώρηση Εργασίας (15512)
Τηλεφωνική γραμμή πληροφοριών-καταγγελιών από την Επιθεώρηση Εργασίας (15512)
spiros
·
1 ·
2216
« previous
next »
Print
Pages:
1
Go Down
spiros
Administrator
Hero Member
Posts:
854566
Gender:
Male
point d’amour
Τηλεφωνική γραμμή πληροφοριών-καταγγελιών από την Επιθεώρηση Εργασίας (15512)
on:
12 Nov, 2010, 17:38:32
Τηλεφωνική γραμμή πληροφοριών-καταγγελιών από την Επιθεώρηση Εργασίας (15512)
Τηλεφωνική γραμμή παροχής πληροφοριών και υποστήριξης σε εργαζόμενους και εργοδότες, σχετικά με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους, δημιουργεί το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας.
Η ενημέρωση του κοινού σχετικά με τα δικαιώματα των εργαζομένων και τις θεσμοθετημένες υποχρεώσεις των επιχειρήσεων θα γίνεται παράλληλα με την υποδοχή και καταγραφή καταγγελιών και δρομολόγηση τους στις αρμόδιες περιφερειακές υπηρεσίες.
Ενημέρωση θα παρέχεται και σχετικά με θέματα υγείας και ασφάλειας της εργασίας. Τόσο τα ερωτήματα όσο και οι καταγγελίες θα μπορούν να κατατίθενται επώνυμα ή και ανώνυμα και θα καταχωρούνται ηλεκτρονικά στο σύστημα.
Μέχρι τώρα οι ενδιαφερόμενοι μπορούσαν να ενημερωθούν για τα θέματα αυτά από τους Επιθεωρητές του Σώματος που υπηρετούν στα 102 Τμήματα Κοινωνικής Επιθεώρησης (ΤΚΕ) και 52 Τμήματα Τεχνικής και Υγειονομικής Επιθεώρησης (ΤΤΥΕ) που βρίσκονται σε όλη τη χώρα. Με την τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης η διαδικασία απλουστεύεται ενώ η παροχή των πληροφοριών και των απαντήσεων σε ερωτήματα θα γίνεται σε δύο επίπεδα:
Στο πρώτο επίπεδο οι ερωτήσεις θα είναι πιο απλές και γενικές. Η απάντησή τους δεν θα απαιτεί ουσιαστική εξειδίκευση και γνώση του ιδιαίτερου περιβάλλοντος του φυσικού προσώπου ή της επιχείρησης που υποβάλλει το ερώτημα.
Στο δεύτερο επίπεδο θα παραπέμπονται ερωτήματα που αφορούν σε συγκεκριμένες συνθήκες και χαρακτηριστικά της επιχείρησης και της δραστηριότητάς της ή του εργαζόμενου και της εργασίας του. Τα ερωτήματα αυτά κατά βάση θα έχουν περάσει από το πρώτο επίπεδο χωρίς επιτυχή αντιμετώπιση και θα έχουν κλιμακωτή εξέταση από περισσότερο εξειδικευμένα στελέχη (επιθεωρητές).
Το help desk, θα ενεργοποιηθεί στη γραμμή 15512, η οποία χρησιμοποιείται ήδη για την υποβολή καταγγελιών επώνυμων ή ανώνυμων σχετικά με παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας και της αδήλωτης εργασίας.
Η ανταπόκριση του κοινού στην γραμμή καταγγελιών δεν ήταν η αναμενόμενη.
Τη στιγμή που το Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας Στατιστικά στα στοιχεία δράσης εννεαμήνου και γ' τριμήνου 2010, πιστοποιεί 2.924 παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας, το τηλεφωνικό κέντρο 15512 δεν δεχόταν περισσότερες από 4 καταγγελίες την ημέρα και οι περισσότερες δεν αφορούσαν καταγγελίες παραβάσεων.
Για το λόγο αυτό επιλέχθηκε η μετατροπή και η αναβάθμιση του συστήματος.
Το έργο χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Ψηφιακή Σύγκλιση μέσα από το υποέργο Υλοποίηση σύγχρονου κεντρικοποιημένου συστήματος παροχής υπηρεσιών του ΣΕΠΕ - Call Center.
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231067195
LSJ.gr — Look up Multiple Greek, Ancient Greek and Latin dictionaries
Print
Pages:
1
Go Up
Translation - Μετάφραση
»
Business Issues
»
Working as a Translator
»
Τηλεφωνική γραμμή πληροφοριών-καταγγελιών από την Επιθεώρηση Εργασίας (15512)
Search Tools
Search
This topic
This board
Entire forum
Google
Bing
Username
Password
Always stay logged in
Forgot your password?