Μηχανολόγος μηχανικός και σκέφτομαι να ασχοληθώ με το επάγγελμα της μετάφρασης

ΗΡΑ · 6 · 1300

ΗΡΑ

• Semi-Newbie
  • *
Είμαι καινούριο μέλος και θα ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις... δεν ξέρω αν γράφω στο σωστό μέρος, αν όχι συγχωρέστε με!!
είμαι μηχανολόγος μηχανικός και σκέφτομαι πολύ σοβαρά να ασχοληθώ με το επάγγελμα της μετάφρασης, πάντα είχα πάθος για τις ξένες γλώσσες και πάντα το είχα σαν επιλογή στο μυαλό μου... σκέφτομαι λοιπόν από του χρόνου να ξεκινήσω σε μια ιδιωτική σχολη μετάφρασης.

θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω εάν αξίζει τον κόπο... οικονομικά υπάρχουν προοπτικές; Πόσο εύκολο είναι για κάποιον να βρει δουλειά;

Είναι απαραίτητο να είσαι καθηγητής αγγλικών για να το κανεις αυτό;
Ευχαριστώ πολύ!
« Last Edit: 07 Apr, 2010, 00:06:09 by spiros »

spiros

• Administrator
  • Hero Member
  • point d’amour
Καλώς όρισες!

Κατ' αρχάς ξεκινάς από το FAQ.
https://www.translatum.gr/forum/index.php?topic=2506.0

Κατά δεύτερο λόγο, τους κανόνες
https://www.translatum.gr/forum/index.php?topic=35.0

(Π.χ. σωστά ελληνικά με τόνους, τίτλος θέματος ανάλογος της ερώτησης, προτάσεις ξεκινούν με κεφάλαιο)
« Last Edit: 07 Apr, 2010, 00:06:24 by spiros »

wings

• Global Moderator
  • Hero Member
  • Vicky Papaprodromou
Καλώς όρισες, ΗΡΑ. Διάβασε αυτά που σου έδειξε ο Σπύρος κι, αν έχεις απορίες, εδώ είμαστε για να τις συζητήσουμε.
Ο λόγος είναι μεγάλη ανάγκη της ψυχής. (Γιώργος Ιωάννου)

diceman

• Hero Member
  • Talk less, say more.
θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω εάν αξίζει τον κόπο... οικονομικά υπάρχουν προοπτικές; Πόσο εύκολο είναι για κάποιον να βρει δουλειά;
Είναι απαραίτητο να είσαι καθηγητής αγγλικών για να το κανεις αυτό;

ΗΡΑ,