Να προσθέσω στις τόσο πλούσιες πληροφορίες που έχετε συγκεντρώσει εδώ ότι:
(1) Στο σχολικό βιβλίο «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον», τα παιδιά μαθαίνουν για εμφωλευμένες διαδικασίες και εμφωλευμένες δομές.
Kι όχι μόνο. Εξετάζονται αφού μάθουν. Για αυτό έδωσα το σύνδεσμο για τις εξετάσεις στο λύκειο.
Μια βόλτα από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο έδωσε τα εξής για "εμφωλευμένων":
Διδακτικά Βιβλία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτο
1. ...
Πολύ συχνά για την επίλυση των προβλημάτων απαιτείται η χρήση
εμφωλευμένων βρόχων. Σε αυτή την περίπτωση ο ένας βρόχος βρίσκεται μέσα στον άλλο.
Στη χρήση των
εμφωλευμένων βρόχων ισχύουν συγκεκριμένοι κανόνες που πρέπει να ακολουθούνται αυστηρά για την σωστή λειτουργία των προγραμμάτων.
2. Η χρήση
εμφωλευμένων εντολών ΑΝ οδηγεί συνήθως σε πολύπλοκες δομές που αυξάνουν την πιθανότητα του λάθους καθώς και τη δυσκολία κατανόησης του προγράμματος.
Πολύ συχνά οι εντολές που έχουν γραφεί με
εμφωλευμένα ΑΝ, μπορούν να γραφούν πιο απλά χρησιμοποιώντας σύνθετες εκφράσεις ή την εντολή επιλογής ΑΝ_ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ, που θα παρουσιαστεί στη συνέχεια
κ.λπ.
http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/corpora/pi/content.html?t=88&h=5970&l=1527#pinpointΜια και το ανέφερε ο Νίκος:
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Από το βιβλίο «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» των Α. Βακάλη, Η. Γιαννόπουλου, Ν. Ιωαννίδη, Χ. Κοίλια, Κ. Μάλαμα, Ι. Μανωλόπουλου, Π. Πολίτη, έκδοση Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, 1999.
1. Ανάλυση προβλήματος
1.1 Η έννοια πρόβλημα
1.2 Κατανόηση προβλήματος
1.3 Δομή προβλήματος
1.4 Καθορισμός απαιτήσεων
1.5 Κατηγορίες προβλημάτων
1.6 Πρόβλημα και υπολογιστής
2. Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων
2.1 Τι είναι αλγόριθμος
2.2 Σπουδαιότητα αλγορίθμων
2.3 Περιγραφή και αναπαράσταση αλγορίθμων
2.4 Βασικές συνιστώσες/εντολές ενός αλγορίθμου
2.4.1 Δομή ακολουθίας
2.4.2 Δομή επιλογής
2.4.3 Διαδικασίες πολλαπλών επιλογών
2.4.4 Εμφωλευμένες Διαδικασίες 2.4.5 Δομή επανάληψης
http://www.arachova.com/lyc/ili-2002.htm Και από το μάθημα "Ενίσχυση Σπουδών Πληροφορικής στο Τ.Ε.Ι. Λαμίας":
Εσωτερικές τάξεις
Εμφωλευμένες τάξεις Εσωτερικές τάξεις-μέλη
Περιορισμοί και χρήσεις
Ανώνυμες τάξεις
http://esp.inf.teilam.gr/level_02_antikeimenostrafis_programmatismos.htmΤέλος,
Εμφωλευμένα (nested if
then
else
)από την:
3η Ενότητα: Υλοποίηση σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
Ο γενικός σκοπός της ενότητας αυτής είναι, να αποκτήσει ο μαθητής δεξιότητες υλοποίησης αλγορίθμων σε προγραμματιστικό περιβάλλον.
Ειδικοί σκοποί
Ο μαθητής πρέπει:
να μπορεί να μετατρέπει έναν αλγόριθμο επίλυσης ενός προβλήματος σε πρόγραμμα
να μπορεί να κωδικοποιεί τον αλγόριθμο σε κατάλληλο προγραμματιστικό περιβάλλον γλωσσών υψηλού επιπέδου
να μπορεί να διορθώνει, να βελτιώνει και να επεκτείνει τα προγράμματα που δημιουργεί. του:
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ
ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ-ΔΙΚΤΥΩΝ Η/Υ
1ος ΚΥΚΛΟΣ
Β΄ ΤΑΞΗ
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝΟπότε, σόρρυ, αλλά σε κείμενο πληροφορικής δεν θα το ξεχάσω.