- Ευρετήριο αποφθεγμάτων - Δ
— Επιλέγω την αποδοχή αλλά και την ευελιξία. Με έναν τρόπο, απελευθερώνομαι από πεποιθήσεις και παρόμοιες πλάνες.
— Όσο για τους πολιτικούς τους λυπάμαι επειδή η αγωνία τους για εξουσία τους οδηγεί στη σήψη, αργά-αργά, σα γάγγραινα στα μύχια της ψυχής.— Εγώ σνομπ; Η ίδια η γλώσσα είναι σνομπ.— Υπάρχει λοιπόν πρόβλημα σε αυτό που ονομάζουμε ανεξαρτησία και ελευθερία.— Πώς γράφεται ένα ποίημα;[...] «Τώρα πώς γράφεται ένα καλό ποίημα, ε, αυτό πια πραγματικά μόνο ένας θεός το ξέρει. Πάντως με σκληρή δουλειά και εσωτερικές αιμορραγίες. Με άγρυπνη τη δυσπιστία του ποιητή απέναντι σ’ αυτό που γράφει. Με γενναιότητα αυτοκριτικής. Σκίζοντας. Τα καλά ποιήματα που γράφτηκαν ανεμπόδιστα από την αρχή ως το τέλος, μονορούφι, πιστεύω ότι είναι τόσο σπάνια, όσο η ευτυχία».
— Δεν μου ήταν ποτέ εύκολο να συνεννοηθώ με άνθρωπο. Ούτε μπορούσα να καταλάβω γιατί οι άνθρωποι ήταν τόσο διαφορετικοί από εμένα. Αυτό βέβαια ήταν πολύ αφελές από τη μεριά μου, αλλά και πολύ χρήσιμο. Γιατί με είχε σε μια μόνιμη ταραχή, σε μια διαρκή διαμαρτυρία και σ' ένα πολύ γόνιμο παράπονο... Από την άλλη, είχα μια ευγένεια η οποία με κατέστρεψε απολύτως! Εμπόδισε δηλαδή τη ζωή μου να πάρει το δρόμο της. Υπέμεινα πράγματα τα οποία δεν έπρεπε να υπομείνω, με το αιτιολογικό μιας ευγένειας ότι θα πίκραινα, ότι θα πείραζα, ότι θ' αναστάτωνα των άλλων τη ζωή. Αυτό ήταν μία ήττα. Καθαρή ήττα....
(Μια ποιήτρια εξομολογείται)
— [...]Με τι να «πάμε μπροστά»; [...]Το επίδομα των ψευδαισθήσεων, όπως ξέρετε, κόπηκε κι αυτό. Εκτός πια αν μας δώσει κανένα δάνειο η ελπίδα. Αλλά κι αυτή έχει κατακλέψει την αλήθεια…— Ο Διογένης ζητούσε ελεημοσύνη από ένα άγαλμα. Όταν τον ρώτησαν γιατί κάνει κάτι τέτοιο, απάντησε: «Εξασκούμαι στο να μην απογοητεύομαι από την αναισθησία των ανθρώπων».
— Ένας μοχθηρός άνθρωπος ήθελε να φυλάξει το σπίτι του από κάθε κακό. Έβαλε στην πόρτα μια επιγραφή που έλεγε: «Κανένα κακό να μην μπει στο σπίτι αυτό». Ο Διογένης διάβασε την επιγραφή και απόρησε: «Μα ο ιδιοκτήτης του σπιτιού από πού θα μπει;»— [...]Μάλιστα, πρόσθεσε ότι «στην Αμερική δεν είχα συνειδητοποιήσει πως η Ελλάδα έχει δημοκρατία τις τελευταίες δεκαετίες» δήλωση την οποία έσπευσε να ερμηνεύσει η Μιμή Ντενίση λέγοντας πως δεν πρέπει να παρεξηγηθεί, αφού «είναι γνωστό ότι στην Αμερική οι άνθρωποι του θεάματoς ασχολούνται κυρίως με μπίζνες»— Είναι πάντα υπέροχο να κατακτάς το κορμί μιας γυναίκας. Είναι πολύ πιο συναρπαστικό όμως να κυριεύεις την ψυχή της.
— Τελικά, η ιστορία γραφόταν ανέκαθεν από αυτούς που έχουν στα χέρια τους τα ΜΜΕΕπιστροφή στην αρχήΤρίτη, 27 Δεκεμβρίου 2011
« Last Edit: 27 Dec, 2011, 09:26:42 by Frederique »
Communicate. Explore potentials. Find solutions.