Γεια και πάλι,
Θα ήθελα να αποσαφηνίσω κάποια πράγματα...
Ωστόσο:
1. Σκοπεύεις να τον διαθέσεις εμπορικά;
2. Σκοπεύεις να τρέχεις την καθηγήτρια στα δικαστήρια αν χρησιμοποιήσει τον κώδικά σου;
3. Ή μήπως είναι καλύτερο (πονηρότερο) να την αφήσεις να τον αξιοποιήσει αυτή εμπορικά και μετά να ζητήσεις μερίδιο βάσει της κατοχύρωσης που έχεις κάνει;
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω συγκεκριμένα σχέδια για την ιστοσελίδα, είναι απλώς μια εργασία η οποία στο άμεσο μέλλον πιθανόν να με βοηθήσει να εμπλουτίσω την άλλη, online μου ιστοσελίδα π.χ. εισάγοντας μέρη κώδικα.
Επίσης δεν έχω σκοπό να τρέχω κανέναν στα δικαστήρια, καθώς αυτό πάνω απόλα φέρνει χασούρα σε όλα τα επίπεδα.
Απλώς, επειδή ασχολούμαι καιρό με ιστοσελίδες/προγράμματα ψάχνω έναν τρόπο να κλειδώνω ότι κάνω.
Έχω ακούσει βέβαια για licenses σε προγράμματα αλλά με ιστοσελίδες τι γίνεται;
Όσο αφορά στο 3το ερώτημα :) δεν σκοπεύω να φτάσω εκεί γιατί όλο διαλαλεί τους φίλους δικηγόρους της, καθώς κάτι ανάλογο είχε γίνει και στο προηγούμενο εξάμηνο και δν έγινε τπτ ούτε απτο ίδιο το ίδρυμα (για να καταλάβετε πως πάει το θέμα)
Και αυτά που έκανε ο φοιτητής ΤΕΙ ποίος του τα έμαθε; Μήπως και οι δάσκαλοί του δικαιούνται μέρος των πνευματικών δικαιωμάτων της, κατά τη γνώμη του, πρωτότυπης εργασίας του; Συμφωνώ με την Porkcastle. Εξάλλου καμμιά εργασία δεν είναι εντελώς πρωτότυπη. Ο ίδιος ο Νεύτων έλεγε ότι ό,τι πέτυχε το πέτυχε στηριζόμενος στους ώμους γιγάντων. Διάβασα ένα παράθεμα στο Petit Rober για τη λογοκλοπή (δεν το έχω τώρα πρόχειρο για να δω ποιος το είπε). "Le plagiat est la base de toute la literature excepté de la première qui est tout à fait inconue". Ας σταματήσουν, λοιπόν, οι φοιτητές να κατηγορούν τους δάσκαλούς τους για λογοκλοπή. Λίγος σεβασμός δε βλάπτει.
Είμαι 29 ετών και ασχολούμαι με αυτά προτού μου τα μάθει κάποιος, και ειδικά προτού φτάσω στην 3το βάθμια.
Δεν περίμενα να φτάσω στην "ανώτερη" εκπαίδευση να τα μάθω. Απο την άλλη γίνεται έυκολα αντιληπτό ότι όταν κάποιος δεν ξέρει και πολλά πράγματα σε ένα θέμα (π.χ. δημιουργία ιστοσελίδων) δεν θα έκανε και τόση φασαρία έτσι?
Απλώς θα την έκανε κούτσα-κούτσα με την βοήθεια κάποιου φροντιστηρίου, 80 ευρώ και τέρμα, καθώς ΔΕΝ θα την ξαναχρειαζόταν...
Όσο αφορά στο θέμα της πρωτοτυπίας συμφωνώ και επαυξάνω αλλά εγώ ΔΕΝ είπα ότι η εργασία μου είναι πρωτότυπη και ότι έχει μέσα πράγματα που δεν έχει δει webmaster; είπα ότι είναι δική μου και δεν θέλω αύριο να μάθω ότι η εργασία με κάποιο τρόπο 'προωθήθηκε' σε πιο ειδικούς απο σαίνια καθηγητές, με αντάλλαγμα βέβαια.
Πως θα σου φαινόταν λοιπόν αν σου έλεγα ότι η συγκεκριμένη διδάσκουσα έχει τόσα μέσα που έχει πάρει θέσεις απο άλλους με περισσότερη χαρτούρα, ότι έχει κάνει τσιφλίκι της το ίδρυμα/γραμματεία και γενικά ότι δεν ελέγχεται? Για ποιο σεβασμό όταν μας λέει κατάμουτρα ότι δεν ξέρει χριστό απο html (κάνει ηλεκτρονικό εμπόριο, είναι λογίστρια) αλλά αν δεν της πάμε -πρωτότυπες ιδέες- (αλήθεια γιατί πρωτότυπες?) σε ολοκληρωμένες εμπορικές ιστοσελίδες με -πηγαίο- κώδικα μας κόβει?
Εγώ προσωπικά δεν θα ήθελα να δώσω την κυριότητα μιας προσπάθειας σε τέτοια άτομα, άσχετα αν είναι καθηγητές/όχι.
Δεν ήθελα να θίξω εκπαιδευτικά θέμα αλλά επειδή εγω τα ζω αυτή την στιγμή καλύτερα να ειπωθούν.
Δηλαδή, κάνεις εκτύπωση του κώδικα και αποθήκευσή του σε ηλεκτρονική μορφή σε ένα σιντί και τα καταθέτεις σε συμβολαιογράφο.
Κόστος: μόλις 33 ευρώ ανά πράξη.
Δηλαδή αν εκτυπώσω τον κώδικα και τοχω σε cd, ο συμβολαιογράφος θα μου ζητήσει μόνο 33? Αν είναι τόσο εύκολο αύριο κιόλας θα το κάνω...
Thanx για τις απαντήσεις και τον χρόνο