to be cut bias → να κοπεί λοξά

Makth · 3 · 1617

Makth

• Semi-Newbie
Γεια σας από το Makth,
Θέλω την βοήθεια σας για την παραπάνω φράση πάλι από το Ράφτη του Γκλώστερ. Σας παραθέτω το κείμενο:

The tailor was very tired and beginning to be ill. He sat down by the hearth and talked to himself about that wonderful coat.
"I shall make my fortune - to be cut bias - the Mayor of Gloucester is to be married on Christmas Day in the morning, and he hath ordered a coat and an embroidered waistcoat - to be lined with yellow taffeta - and the taffet sufficeth; there is no more left over in snippets than will serve to make tippets for mice.

Σας ευχαριστώ για την ως τώρα βοήθεια σας και θέλω να σας πω και λίγα λόγια για μένα. Ο Makth είναι μια 60χρονη κυρία που της αρέσει να γεμίζει το χρόνο της δημιουργικά, και μεταφράζει εθελοντικά παραμύθια για παιδιά. Ως εκ τούτου επειδή τα Αγγλικά μου, που θα τα χαρακτήριζα ικανοποιητικά μόνο, δεν είναι επαρκή, ζητάω τη βοήθεια σας.
Συγχωρέστε και την άγνοια μου όσο αφορά τους όρους χρήσης του Forum, αλλά είμαι εντελώς αυτοδίδακτη στην χρήση του PC. Μαθαίνω από τα λάθη μου.
Γεια σας κι ευχαριστώ
Μakth
« Last Edit: 15 Mar, 2022, 11:36:28 by spiros »

billberg23

• Words ail me.
"Λοξά να κοφθεί" (νομίζω).  Επειδή τα ελληνικά μου δεν είναι και ικανοποιητικά, δεν είμαι ακόμη σίγουρος για τη μορφολογία των ρημάτων.  Γι' αυτό ζητώ συγγνώμη εαν κάνω λάθος.  Πάντως μου φαίνεται θαυμαστή η δουλειά σου για τα παιδιά.  Καλή τύχη! 

banned13

Grain refers to the straight and crosswise direction of the yarns making up a woven fabric, with bias running at any angle to the straight and crossgrains and the true bias running at a 45-degree angle to these grains, as shown in the drawing below. Garments cut on the bias appear softer and more fluid, have more stretch, and are more supple than those cut on the lengthwise or crosswise grain. The fabric also appears "thinner" than the same fabric cut on the straight grain.

Όπως λέει πολύ σωστά ο Billberg, είναι το λοξό κόψιμο. Βλέπεις στο άρθρο που σου παραθέτω ότι θεωρείται (και είναι) πολύ δύσκολο, και λίγοι ράφτες (ή μοδίστρες) μπορούν να το επιχειρήσουν με επιτυχία.
« Last Edit: 28 Jul, 2006, 08:19:57 by alexandra_k »

Search Tools