Συμφωνώ με τα παιδιά, Σπύρο.
Τώρα, όσο αφορά τις προθεσμίες, πάντα λαμβάνουμε υπόψη την επιβεβαίωση του πελάτη προτού καν αρχίσουμε να κάνουμε τη δουλειά, λόγω διαφορετικής ζώνης ώρας με τους περισσότερους πελάτες εξωτερικού.
Στην περίπτωσή μας, αν ο πελάτης είναι Ευρωπαίος και έστειλε το μήνυμα 2 μέρες νωρίτερα ή την ίδια μέρα στις εργάσιμες ώρες του κι εγώ το δω τα μεσάνυχτα της Δευτέρας, θα πρέπει να επιβεβαιώσω ότι μπορώ να κάνω τη δουλειά και να παραδώσω την Τρίτη μέσα στις δικές του εργάσιμες ώρες αλλά περιμένω την επιβεβαίωσή του νωρίς το πρωί για να ξεκινήσω. Αν καίγεται, μπορεί ήδη να έχει δώσει τη δουλειά σε κάποιον άλλο που τον βρήκε αμέσως αλλά οφείλει να ακυρώσει την παραγγελία σ' εμένα.
Αυτά, βέβαια, δεν ισχύουν σε μόνιμους και σταθερούς πελάτες μας που μπορεί να μας δώσουν νύχτα τη δουλειά και ξέρουν ότι εμείς θα απαντήσουμε αμέσως μόλις δούμε το μήνυμά τους (ασφαλώς, όχι την επόμενη βδομάδα).
Σπύρο, εγώ δεν κατάλαβα πότε σου έστειλε το αρχικό μήνυμα ο πελάτης.