Στα Ιερά Ευαγγέλια, η λέξη "πορνεία" αναφέρεται στις σαρκικές απολαύσεις, όχι απαραίτητα σε αυτές που παρέχονται επί χρήμασι:
Αποστόλου Παύλου, Α΄ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ (K.A’), 7:
1 ΠΕΡΙ δὲ ὧν ἐγράψατέ μοι, καλὸν ἀνθρώπῳ γυναικὸς μὴ ἅπτεσθαι· 2 διὰ δὲ τὰς πορνείας ἕκαστος τὴν ἑαυτοῦ γυναῖκα ἐχέτω, καὶ ἑκάστη τὸν ἴδιον ἄνδρα ἐχέτω...
Αποστόλου Παύλου, ΠΡΟΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ, 13:
4 Τίμιος ὁ γάμος ἐν πᾶσι καὶ ἡ κοίτη ἀμίαντος· πόρνους δὲ καὶ μοιχοὺς κρινεῖ ὁ Θεός.
Επίσης, από από εδώ:
Αποστόλου Παύλου, Α΄ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ (K.A’), 6:
9 ἢ οὐκ οἴδατε ὅτι ἄδικοι βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι; μὴ πλανᾶσθε· οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται...
και εδώ:
Αποστόλου Παύλου, Α' ΤΙΜΟΘΕΟΝ, 1:
8 Οἴδαμεν δὲ ὅτι καλὸς ὁ νόμος, ἐάν τις αὐτῷ νομίμως χρῆται, 9 εἰδὼς τοῦτο, ὅτι δικαίῳ νόμος οὐ κεῖται, ἀνόμοις δὲ καὶ ἀνυποτάκτοις, ἀσεβέσι καὶ ἁμαρτωλοῖς, ἀνοσίοις καὶ βεβήλοις, πατρολῴαις καὶ μητρολῴαις, ἀνδροφόνοις, 10 πόρνοις, ἀρσενοκοίταις, ἀνδραποδισταῖς, ψεύσταις, ἐπιόρκοις, καὶ εἴ τι ἕτερον τῇ ὑγιαινούσῃ διδασκαλίᾳ ἀντίκειται, 11 κατὰ τὸ εὐαγγέλιον τῆς δόξης τοῦ μακαρίου Θεοῦ, ὃ ἐπιστεύθην ἐγώ.
..βλέπουμε ότι γίνεται αντιδιαστολή του πόρνου από τον αρσενοκοίτη, άρα δεν πρόκειται για άνδρα ομοφυλόφιλο εκδιδόμενο. Δεν πρόκειται όμως ούτε για "αρσενική πόρνη" με πελάτες γυναίκες, γιατί για κάτι τέτοιο ούτε λόγος να γίνεται με τις τότε κοινωνικές συνθήκες. Επομένως, αποκλείεται το "επί χρήμασι", άρα πόρνος είναι ο εντρυφών στις σαρκικές απολαύσεις...