Τώρα μπήκα (έχουμε και διακοπές της ΔΕΗ, μέσα σ' όλα) και διαβάζω την παράγραφο από το λινκ της Βίκης:
Tο ντελσίδικο, η θαρπίνα, η αχιβάδα και ο ματρακάς για τις λαξεύσεις. Tο τριβίδι και το μυστρί για τη λείανση της τελευταίας -τρίτης στρώσης- κονιάματος, στα λεγόμενα τριπτά και πατητά κονιάματα, αντίστοιχα. Aλλά και το κλαδί από θυμάρι για την εκτίναξη της τελευταίας στρώσης στα λεγόμενα πατητά επιχρίσματα. Kαι ακόμα το μεταλλικό έλασμα πάνω στο οποίο σχεδιάζονταν το αρνητικό προφίλ στοιχείων όπως τα γείσα, οι κορωνίδες, τα πλαίσια των παραθύρων. Aυτό το έλασμα πιεζόταν πάνω σε παχιά στρώση ταχύπηκτου κονιάματος ώστε να πάρει τη μορφή που είχε σχεδιαστεί. Aυτός ο τρόπος πήρε το όνομα «τραβηχτό κονίαμα» και διακρινόταν για την τεχνική του τελειότητα.
Προτείνω να μπει το κείμενο στο επόμενο διαγωνισμό για την πρόσληψη μεταφραστών, να απορριφθούν όλοι.
Πάω να διαβάσω τα υπόλοιπα τώρα μπας και καταλάβω τίποτε...