customer relationship management (CRM) -> σύστημα διαχείρισης πελατών (ΣΥ.ΔΙ.ΠΕΛ.), σύστημα διαχείρισης σχέσεων πελατών, σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, διαχείριση πελατειακών σχέσεων, διαχείριση σχέσεων με πελάτες, διαχείριση σχέσεων πελατών

wings · 6 · 3285

wings

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 70694
    • Gender:Female
  • Vicky Papaprodromou
Customer Relationship Management (CRM) -> διαχείριση σχέσης πελατών

Ένας σφαιρικός όρος που αναφέρεται στις διαδικασίες, λογισμικό και επικοινωνίες μέσω των οποίων ένας οργανισμός διαχειρίζεται τις σχέσεις με τους πελάτες του. Η σωστή διαχείριση σχέσης πελατών (CRM) είναι ένας οικονομικά αποδοτικός τρόπος για να αυξηθεί η ικανοποίηση και η πίστη των πελατών. Βοηθά στην δημιουργία επαναλαμβανόμενων εισοδημάτων από εργασίες.
http://www.otenet-telecom.com/greek/index.php?option=com_content&task=view&id=51&Itemid=312
« Last Edit: 27 Nov, 2013, 21:04:29 by spiros »


spiros

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 812585
    • Gender:Male
  • point d’amour



spiros

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 812585
    • Gender:Male
  • point d’amour


spiros

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 812585
    • Gender:Male
  • point d’amour
Η Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM) είναι μία ευρέως εφαρμοσμένη στρατηγική για την διαχείριση των αλληλεπιδράσεων μιας επιχείρησης με πελάτες, συμβολαιούχους πελάτες και προοπτικές πωλήσεων. Αυτό περιλαμβάνει χρήση τεχνολογίας για να οργανώσει, αυτοματοποιήσει και συγχρονίσει διεργασίες – κυρίως δραστηριότητες πωλήσεων, αλλά και αυτές που αφορούν το μάρκετινγκ, την εξυπηρέτηση πελατών και την τεχνική υποστήριξη. Οι γενικοί στόχοι είναι να βρει, να ελκύσει και να κερδίσει νέους συμβολαιούχους πελάτες, να διατηρήσει αυτούς που η επιχείρηση είδη έχει, να δελεάσει πρώην πελάτες να έρθουν πίσω, και να μειώσει το κόστος του μάρκετινγκ και της εξυπηρέτησης πελατών. Η Διαχείρηση Πελατειακών Σχέσεων περιγράφει μία επιχειρηματική στρατηγική σε επίπεδο επιχείρησης περιλαμβάνοντας τμήματα πελατειακών-διεπαφών καθώς και άλλα τμήματα. Μετρώντας και αποτιμώντας πελατειακές σχέσεις είναι ζωτικής σημασίας για να υλοποιείται αυτή η στρατηγική.
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF%85%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1_%CE%94%CE%B9%CE%B1%CF%87%CE%B5%CE%AF%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7%CF%82_%CE%A0%CE%B5%CE%BB%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8E%CE%BD_%CE%A3%CF%87%CE%AD%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD

Customer relationship management (CRM) is a widely implemented model for managing a company’s interactions with customers, clients, and sales prospects. It involves using technology to organize, automate, and synchronize business processes—principally sales activities, but also those for marketing, customer service, and technical support. The overall goals are to find, attract, and win new clients; nurture and retain those the company already has; entice former clients back into the fold; and reduce the costs of marketing and client service. Customer relationship management describes a company-wide business strategy including customer-interface departments as well as other departments. Measuring and valuing customer relationships is critical to implementing this strategy.
https://en.wikipedia.org/wiki/Customer_relationship_management



 

Search Tools