shoulders -> ώμοι

stathis · 20 · 4237

stathis

• Hero Member
Στη φράση:
the pronounced shoulders along the sides of the car

Καταλαβαίνω ότι είναι το πλευρικό τμήμα του αυτοκινήτου στο ύψος του πάνω μέρους της κάθε πόρτας, ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.
Έχουμε κανέναν φαναρτζή στο forum;
« Last Edit: 15 Jul, 2012, 16:03:08 by spiros »

banned8

• Jr. Member
  • **
Μπορεί να είναι νευρώσεις; (Είμαι άσχετος ΚΑΙ με τα αυτοκίνητα, αλλά μέχρι να έρθει ο Περικλής...).

Π.χ. Ειδικά σχεδιασμένες ισχυρές νευρώσεις που διατρέχουν το σασί...

stathis

• Hero Member
Έχω την αίσθηση ότι δεν είναι οι νευρώσεις, χωρίς όμως να μπορώ να το τεκμηριώσω. Ας πούμε ότι ένα αυτοκίνητο/αμάξωμα μπορεί να έχει πολλές νευρώσεις αλλά προφανώς μόνο ένα ζευγάρι shoulders.

(Είμαι άσχετος ΚΑΙ με τα αυτοκίνητα

Η μετριοφροσύνη σου σπάει κόκκαλα!

tsioutsiou

• Full Member
"Eνέσκηψα".
Φαναρτζή ψάχνεις; Μμ, φαναρτζήδες είναι το άλλο σόι  στο διπλανό τσαντίρι. Εμείς είμαστε όλοι ...μουσικοί.

Ιδέα από αυτοκίνητα! Αν όμως βοηθά ότι "σόλντερ" είναι το καμπυλωτό μέρος σε έγχορδα όργανα, όπως εκεί που τελειώνει ο βραχίονας, μήπως κι εδώ δεν είναι τεχνικός όρος αλλά απλώς εννοεί το ελαφρά διογκωμένο και καμπυλωτό μέρος στίς πόρτες του αυτοκινήτου;

stathis

• Hero Member
μήπως κι εδώ δεν είναι τεχνικός όρος αλλά απλώς εννοεί το ελαφρά διογκωμένο και καμπυλωτό μέρος στίς πόρτες του αυτοκινήτου;

Δεν είπα ότι είναι τεχνικός όρος :-)
Είναι αυτό ακριβώς που περιγράφεις, μόνο που ήλπιζα να λέγεται με μία λέξη. Ευχαριστώ πάντως!

banned8

• Jr. Member
  • **

Μα και βέβαια είναι τεχνικός όρος, αλλιώς θα έλεγες "ώμοι".

tsioutsiou

• Full Member

Νομίζω τo πρόβλημα δεν είναι πόσο τεχνικός ή ιδιωματικός είναι ο αγγλικός όρος, αλλά  αν υπάρχει κάποια λέξη στα ελληνικά στη φρασεολογία των αυτοκινητιστών, έστω πχ και "μούρη", για το εμπρόσθιο μέρος.
Από ένα ελληνικό γλωσσάρι της Αουντι που είδα (εδω το είχε στάλει κάποιος φίλος) δεν βρήκα κάτι, ουτε στο Π πού είχε μερικα "πλευρικά..."

progvamp

• Hero Member