Game physics -> Ρεαλιστική εξομοίωση (σε παιχνίδι)

mariapar

  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 1899
    • Gender:Female
Αντιγράφω από τη wikipedia:

Computer animation physics or game physics involves the introduction of the laws of physics into a simulation or game engine, particularly in 3D computer graphics, for the purpose of making the effects appear more real to the observer. Typically simulation physics is only a close approximation to real physics, and computation is performed using discrete values.

There are several elements that form components of simulation physics:

    * Physics engine is program code that is used to simulate Newtonian physics within the environment.
    * Collision detection is used to solve the problem of determining when any two or more physical objects in the environment cross each other's path.


Στις περιγραφές παιχνιδιών σε ελληνικές σελίδες το βρίσκω πολλές φορές αμετάφραστο - 456 ευρήματα για «καλά physics» - και μία φορά να αποδίδεται περιφραστικά ως «ρεαλιστική αλληλεπίδραση και εξομοίωση πραγματικότητας» (αυτό πάλι το βρίσκω πολύ μακρύ για να συνταχθεί σε επανειλημμένες εμφανίσεις στο ίδιο κείμενο).

Ο όρος «ρεαλιστική εξομοίωση» που βλέπω να χρησιμοποιείται συχνά, μήπως έχει περίπου την ίδια έννοια (το ξέρω ότι δεν αποτελεί μετάφραση!) και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε απόδοση του physics; 
« Last Edit: 12 Mar, 2009, 23:22:38 by mariapar »
One finger cannot lift a pebble (Native American proverb)


spiros

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 815884
    • Gender:Male
  • point d’amour
Το «ρεαλιστική εξομοίωση» μια χαρά μου φαίνεται.



mariapar

  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 1899
    • Gender:Female
Ευχαριστώ Σπύρο!
One finger cannot lift a pebble (Native American proverb)


Raymond

  • Jr. Member
  • **
    • Posts: 224
Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω εδώ. Σαν όρος, το «ρεαλιστική εξομοίωση» είναι πολύ ευρύτερος του Game Physics και αναφέρεται στην συνολική εμπειρία του χρήστη. Θα μπορούσαν να συμβάλλουν στον ρεαλισμό η σκίαση/φωτισμός, η απόδοση των υφών των χαρακτήρων και του περιβάλλοντος, η ανάδραση από κάποιο χειριστήριο ή ειδική στολή, η παραγωγή οσμών κ.ο.κ.. Το Game Physics αφορά αποκλειστικά στην ενσωμάτωση κανόνων στη μηχανή του παιχνιδιού, που θα δίνουν στον χρήστη την αίσθηση ότι τα πάντα γύρω του συμπεριφέρονται -από μηχανικής άποψης- όπως στον πραγματικό κόσμο. Επειδή ως όντα αντιλαμβανόμαστε μόνο μακροσκοπικά φαινόμενα, η υλοποίηση του Game Physics τελικά αφορά την εφαρμογή της Νευτώνειας Μηχανικής (συνήθως με έναν αντιδανεισμό από την Κβαντική όσον αφορά την "πακετοποίηση" των δεδομένων, για την απλοποίηση των υπολογισμών) στο εικονικό περιβάλλον. Μέχρι πρότινος, η δουλειά αυτή γινόταν από κώδικα, την εκτέλεση του οποίου αναλάμβανε ο κεντρικός επεξεργαστής ή σε μερικές περιπτώσεις ο επεξεργαστής γραφικών. Πλέον κατασκευάζονται ολοκληρωμένα κυκλώματα, ενσωματωμένα στις κάρτες γραφικών, τα οποία είναι επιφορτισμένα αποκλειστικά με αυτήν την εργασία και μάλιστα πρόκειται για ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά. Επειδή μάλλον πλατείασα αρκετά και για να επιστρέψω δημιουργικά στο θέμα, θεωρώ ότι για την καλύτερη απόδοση του Game Physics θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί κάποιος όρος όπως «Μηχανική του παιχνιδιού», ή απλώς Μηχανική.



 

Search Tools