Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω εδώ. Σαν όρος, το «ρεαλιστική εξομοίωση» είναι πολύ ευρύτερος του Game Physics και αναφέρεται στην συνολική εμπειρία του χρήστη. Θα μπορούσαν να συμβάλλουν στον ρεαλισμό η σκίαση/φωτισμός, η απόδοση των υφών των χαρακτήρων και του περιβάλλοντος, η ανάδραση από κάποιο χειριστήριο ή ειδική στολή, η παραγωγή οσμών κ.ο.κ.. Το Game Physics αφορά αποκλειστικά στην ενσωμάτωση κανόνων στη μηχανή του παιχνιδιού, που θα δίνουν στον χρήστη την αίσθηση ότι τα πάντα γύρω του συμπεριφέρονται -από μηχανικής άποψης- όπως στον πραγματικό κόσμο. Επειδή ως όντα αντιλαμβανόμαστε μόνο μακροσκοπικά φαινόμενα, η υλοποίηση του Game Physics τελικά αφορά την εφαρμογή της Νευτώνειας Μηχανικής (συνήθως με έναν αντιδανεισμό από την Κβαντική όσον αφορά την "πακετοποίηση" των δεδομένων, για την απλοποίηση των υπολογισμών) στο εικονικό περιβάλλον. Μέχρι πρότινος, η δουλειά αυτή γινόταν από κώδικα, την εκτέλεση του οποίου αναλάμβανε ο κεντρικός επεξεργαστής ή σε μερικές περιπτώσεις ο επεξεργαστής γραφικών. Πλέον κατασκευάζονται ολοκληρωμένα κυκλώματα, ενσωματωμένα στις κάρτες γραφικών, τα οποία είναι επιφορτισμένα αποκλειστικά με αυτήν την εργασία και μάλιστα πρόκειται για ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά. Επειδή μάλλον πλατείασα αρκετά και για να επιστρέψω δημιουργικά στο θέμα, θεωρώ ότι για την καλύτερη απόδοση του Game Physics θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί κάποιος όρος όπως «Μηχανική του παιχνιδιού», ή απλώς Μηχανική.