Είναι για το site εταιρείας και η παράγραφος είναι:
We’ve specialized in this field for 25 years. We don’t try to be everything to everybody. But we understand your departments, your problems, and our own equipment -- inside and out.
Είχα προτείνει:
Είμαστε ειδικοί σε αυτόν τον τομέα εδώ και 25 χρόνια.
Σε μας θα βρείτε τα πιο εξειδικευμένα προϊόντα, γιατί κατανοούμε τα τμήματά σας, τα προβλήματά σας και τον δικό μας εξοπλισμό - μέσα-έξω.
Ωστόσο, ο πελάτης σχολίασε ότι αυτό που θέλει να περάσει είναι:
what’s missing in the translation is the
try, that is, the point that it is a deliberate strategic choice to specialize [in only a few specific departments, and only certain pieces of equipment].
Μια πιο χαλαρή απόδοσή του είναι “δεν είμαστε μπακάλικο”, αλλά θέλει κάτι καλύτερο καθώς θα είναι για το site.
Άλλες προτάσεις μου είναι:
Σκοπός μας δεν είναι να είμαστε τα πάντα για όλους. ή
Η εξυπηρέτηση όλων δεν είναι σκοπός μας.Κάθε δημιουργική βοήθεια δεκτή :)