Ίδρυση μεταφραστικής εταιρείας στην Αγγλία

evdoxia

  • Translator | Reviewer | Merenda |
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 2318
    • Gender:Female
Τα βήματα για την ίδρυση εταιρείας LTD στην Αγγλία, από Non-UK residents είναι τα εξής:

1) Επιλέγεις την online εταιρεία που θα σου ιδρύσει τη δική σου εταιρεία (π.χ. www.rapidformations.co.uk).

2) Με περίπου 200 λίρες+ΦΠΑ σε 3 ώρες ιδρύεις την εταιρεία σου. (Προσοχή πού θα ιδρυθεί η εταιρεία: αγγλία ή σκωτία; γιατί θα διέπεται από διαφ. δίκαιο).

3) Σε 2 εργάσιμες λαμβάνεις στο σπίτι σου με κούριερ τα επίσημα έγγραφα ίδρυσης της εταιρείας σου (Certificate of Incorporation, Shares Certificate, Articles of Association, κ.λπ.).

4) Σε ένα μήνα περίπου έχεις πάρει και το αγγλικό ΑΦΜ σου.

5) Χρειάζεσαι οπωσδήποτε έναν άγγλο λογιστή. Το μηνιαίο κόστος των λογιστών για μικρές εταιρείες ξεκινά από 140 GBP/μήνα, αλλά τα κάνει όλα και συμφέρει!

6) Χρειάζεσαι έναν εταιρικό τραπεζικό λογαριασμό. Δυστυχώς, πρέπει να κάνεις ένα γρήγορο ταξιδάκι στο Λονδίνο με διαβατήριο και εταιρικά χαρτιά για να τον ανοίξεις.
Πολλές τράπεζες, όπως π.χ. η Barclays λέει ότι ανοίγει λογαριασμό σε Non-UK residents, αλλά στην πράξη όταν πήγαμε εμείς, μας έδιωξαν. Γιατί μιλούν για personal account,  ενώ εσύ θες business account. H HSCB πάντως στην Αγγλία είναι σούπερ. Επιβεβαιωμένο από μας, σου ανοίγει τραπεζικό λογαριασμό χωρίς να κατοικείς εκεί. Και εάν έχεις και λογαριασμό στην Ελλάδα, η μεταφορά χρημάτων εντός ίδιας τράπεζας είναι δωρεάν.

7) Τέλος!

Σημειώσεις:
1) Ο εταιρικός φόρος στην Αγγλία είναι 20% επί των κερδών.
2) Όταν έχεις μικρή επιχείρηση και τα ετήσια έσοδά σου είναι κάτω από 82.000 GBP, τότε το εταιρικό ΑΦΜ είναι προαιρετικό.
3) Στέλνεις κάθε μήνα σε PDF όλα τα έσοδα/έξοδα σου στον λογιστή σου και αυτός τα περνάει και σε ενημερώνει πότε είναι να πληρώσεις το ΦΠΑ, αν υπάρχει.

Good luck!
Translation is the art of failure – Umberto Eco


spiros

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 812040
    • Gender:Male
  • point d’amour
159,99 λίρες+ΦΠΑ φαίνεται να έχει πέσει
https://www.rapidformations.co.uk/compare-packages/#non-residents-package

There is no legal requirement for a UK company to have a business bank account in the UK. You can open one in your country of residence. To do so, you must get your company documents apostilled (legalised).
https://www.rapidformations.co.uk/blog/business-bank-accounts-for-non-uk-residents/
« Last Edit: 13 Apr, 2016, 14:22:59 by spiros »



kpil

  • Semi-Newbie
  • *
    • Posts: 1
καλησπέρα, θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με το προαιρετικό ΑΦΜ που αναφαίρετε. αν θέλω να ανοίξω εταιρία στην Αγγλία για να κόβω τιμολόγια σε ελληνικές εταιρίας, χρειάζεται να έχω ΑΦΜ;

Γενικά ποια τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειονεκτήματα με το να έχω εταιρικό ΑΦΜ στην εταιρία στην Αγγλία; (παραπάνω κόστος, ΦΠΑ κτλ;)


evdoxia

  • Translator | Reviewer | Merenda |
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 2318
    • Gender:Female
Να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα.

Σε αυτό το νήμα ΔΕΝ συζητάμε για το πώς μπορεί να εργαστεί ένας μεταφραστής στην Αγγλία ως ελεύθερος επαγγελματίας (sole trader), αλλά για το πώς μπορεί να ιδρύσει μια εταιρεία (κατά πάσα πιθανότητα Ltd) στην Αγγλία ή και αλλού στην Ευρώπη. Αυτό το διευκρινίζω, γιατί όλοι νομίζουν ότι μπορούν να κλείσουν τα χαρτιά τους στην Ελλάδα, να ανοίξουν μια εταιρεία στο εξωτερικό και να προσφέρουν μεταφράσεις έτσι. Συνεπώς, όποιος ιδρύσει εταιρεία εκτός Ελλάδας, θα πρέπει να δει και το θέμα της ασφάλισής του (κλάδο υγείας + σύνταξη). Το να έχεις απλώς μια εταιρεία στην Αγγλία, τη Βουλγαρία, την Κύπρο δεν σου εξασφαλίζει ούτε ιατρική περίθαλψη ούτε σύνταξη.

1) Στην Αγγλία, το ΑΦΜ δεν αποτελεί το βασικό αναγνωριστικό στοιχείο ενός πολίτη, αλλά το βασικό αναγνωριστικό στοιχείο μιας εταιρείας. Το αναγνωριστικό των ατόμων είναι το NiNo και το UTR.

2) Όποια εταιρεία αποκτά ΑΦΜ υπάγεται και στο καθεστώς του ΦΠΑ. Αν δεν έχεις ΑΦΜ, δεν υπάγεσαι στο καθεστώς του ΦΠΑ και άρα δεν το χρεώνεις στα τιμολόγιά σου και δεν το αποδίδεις στο κράτος.

3) Η υπαγωγή στο καθεστώς ΦΠΑ είναι προαιρετική. Εάν ο τζίρος της εταιρείας σου αναμένεται να υπερβεί τις 82.000 λίρες ετησίως, είναι η υποχρεωτική η υπαγωγή της εταιρείας σου στο καθεστώς ΦΠΑ. Αν έχεις μικρή ή μεσαία επιχείρηση, της οποίας ο τζίρος είναι κάτω των 82.000 λιρών, τότε είναι προαιρετικό το ΑΦΜ και άρα η υπαγωγή στο καθεστώς ΦΠΑ.

Δες εδώ:


και εδώ:


4) Να έχει κανείς ή να μην έχει ΑΦΜ και άρα να υπάγεται στο καθεστώς ΦΠΑ;
Οι άγγλοι λογιστές λένε ότι εφόσον θα συνεργάζεται η εταιρεία σου με άλλες χώρες στην ΕΕ, όπου εκεί το ΑΦΜ έχει μια άλλη βαρύρητα (το γνωρίζουν όλοι, είναι κοινό χαρακτηριστικό όλων των ευρωπαίων), καλό θα είναι να υπαχθείς και ας έχεις μικρή εταιρεία. Δεν κοστίζει παραπάνω η εγγραφή στο μητρώο για ΑΦΜ.

5) Πλεονεκτήματα/Μειονεκτήματα της υπαγωγής μιας εταιρείας σε καθεστώς ΦΠΑ. Απ' όσο έχω καταλάβει μέχρι τώρα:

ΘΕΤΙΚΑ
- Εάν έχεις ΑΦΜ, οι άλλοι θα νομίζουν ότι είσαι μεγάλη εταιρεία. Άρα κρύβεις το μέγεθός σου εάν θέλεις να συμμετέχεις σε μεγάλες δουλειές.

ΑΡΝΗΤΙΚΑ
- Στις συναλλαγές με αγγλικές εταιρείες, θα πρέπει να τους χρεώνεις ΦΠΑ 20% (όπως όταν δουλεύεις και στην Ελλάδα με ελληνικές εταιρείες που τους χρεώνεις ΦΠΑ, ενώ με εταιρείες στην ΕΕ δεν τους χρεώνεις ΦΠΑ).

- Ο λογιστής έχει παραπάνω δουλειά, άρα και λίγο μεγαλύτερη αμοιβή.

Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο τώρα
Για περισσότερες πληροφορίες: https://www.gov.uk/vat-registration/when-to-register

« Last Edit: 17 Jun, 2016, 21:12:44 by evdoxia »
Translation is the art of failure – Umberto Eco



 

Search Tools