loyalty program -> πρόγραμμα επιβράβευσης αφοσιωμένων πελατών, πρόγραμμα επιβράβευσης πιστών πελατών, πρόγραμμα επιβράβευσης καλών πελατών, πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών, πρόγραμμα επιβράβευσης

vmelas · 10 · 8699

vmelas

  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 4932
    • Gender:Female
Αυτό το σαφρακιασμένο πρόγραμμα στο λαιμό μου έχει κάτσει. Το χειρότερο, δε, είναι ότι δεν είναι σε πρόταση αλλά σε κεφαλίδα μέσα σε πρόγραμμα ERP. Πώς θα το αποδίδατε εσείς; Εγώ βρήκα τις ακόλουθες εκδοχές:

Εφαρμόστε πρόγραμμα καταναλωτικής πίστης (loyalty program). Εφαρμόστε πρόγραμμα με δωροκάρτες (gift card program). Οργανώστε κι επεξεργαστείτε πωλήσεις και ... www.loyalty-cards.gr/online.html
Ως κάτοχος πιστωτικής κάρτας Eurobank, συμμετέχετε αυτόματα στο νέο πρόγραμμα επιβράβευσης των πιστωτικών καρτών της Eurobank: €πιστροφή. ...
https://www.epistrofi-eurobank.gr/opencms/opencms/Eurobank/Eurobank-epistrofi/el/program.jsp
Πρόγραμμα καταναλωτικής αφοσίωσης (customer loyalty program) και συστήματα CRM. 5. CRMΑπό τη Θεωρία στην πράξη. ü Παράδειγμα 1. ü Παράδειγμα 2 ...
www.primus.com.gr/seminars/seminar-297.php
14 Ιουλ. 2005 ... ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ. ΘΕΜΑ: Analytical Customer Relationship Management ... Τεχνικές αύξησης αφοσίωσης πελατών (Loyalty & Retention) ...
lib.stat.cmu.edu/otherplaces/grstats/conf/spss/spps_A-CRM1.pdf


Οι σελίδες που είναι πιο κοντά στο θέμα μου το αναφέρουν περισσότερο ως «αφοσίωση πελατών». Τείνω προς αυτή την λύση, αλλά θα ήθελα και τις, πάντα πολύτιμες, απόψεις σας.
« Last Edit: 30 Mar, 2019, 16:49:11 by wings »


wings

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 71010
    • Gender:Female
  • Vicky Papaprodromou
Βαλ, κατά καιρούς το έχω πει «επιβράβευση αφοσιωμένων/πιστών πελατών/καταναλωτών».

Κάνε εσύ το συνδυασμό που σου ταιριάζει.



vmelas

  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 4932
    • Gender:Female
Και εγώ κάπως έτσι θα το απέδιδα εάν είχα χώρο (με προτίμηση στο «πρόγραμμα επιβράβευσης αφοσιωμένων πελατών»). Εδώ όμως είναι επικεφαλίδα σε στήλη και έτσι περνάω και σε ένα δεύτερο επίπεδο, δυστυχώς, αυτό της βραχείας απόδοσης.

Σκέφτηκα στην κεφαλίδα να το αφήσω σκέτο ως «Πρόγραμμα επιβράβευσης».




Zazula

  • Λεξιλάγνος λογοπαίκτης
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 1338
    • Gender:Male
  • Αθεράπευτος πομφολυγτόπιξ
Παρότι έχω αντισταθεί σθεναρά στην υιοθέτηση του όρου πιστότητα για την απόδοση του loyalty, κυρίως λόγω του γεγονότος ότι η πιστότητα αποδίδει ήδη το fidelity, με μεγάλη μου λύπη σάς ανακοινώνω ότι έχει υιοθετηθεί πλέον από τον χώρο:
πρόγραμμα πιστότητας: http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=%22%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1+%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1%CF%82%22&meta=
κάρτα πιστότητας: http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=%22%CE%BA%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B1+%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1%CF%82%22&meta=

ΥΓ Εννοείται ότι η απόδοση «καταναλωτική πίστη» είναι εντελώς λανθασμένη για το loyalty, διότι αυτός ο όρος δηλώνει τον δανεισμό, όχι την αφοσίωση.
« Last Edit: 29 Jun, 2009, 20:46:12 by Zazula »
Zazula: γλυφός και τσαγανός σαν κουτσουκέλα

WRITING STYLE GUIDELINES
1. Be more or less specific.
2. It's not O.K. to use ampersands & abbreviations.
3. Exaggeration is a million times worse than understatement.
4. Parenthetical remarks (however relevant) are to be avoided.


vmelas

  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 4932
    • Gender:Female
Ένα σύνολο σχεδόν 500 αποτελεσμάτων με αδρή αναζήτηση (δηλαδή χωρίς επιπλέον κριτήρια για, ίσως, αποκλεισμό «σκουπιδιών») δεν πιστεύω ότι αποτελούν αξιόπιστη βάση για να πούμε ότι έχει υιοθετηθεί η απόδοση. Στο σημείο αυτό με βρίσκει σύμφωνη μαζί του ο Κώστας σε αυτό που προτείνει για τον ρόλο του μεταφραστή: Θα προτιμήσω την απόδοση που βάλαμε σε τούτο το νήμα από το να ακολουθήσω τον κάθε υπάλληλο που το μετέφρασε όπως του κατέβηκε γιατί αν δεν διορθώσουμε το δεντράκι από μικρό τότε θα τραβάμε τις κοτσίδες μας αργότερα.

Ο όρος κάρτα πιστότητας απαντά πρώτη φορά στο διαδίκτυο τον Οκτώβριο του 2001 ως εναλλακτική απόδοση της «κερδοκάρτας»,


Oct 4, 2001 - Συνδυάζουν επίσης και άλλες παροχές, όπως: Κερδοκάρτα (κάρτα πιστότητας), διανομή κατ' οίκον, parking, μέριμνα για άτομα με ειδικές ανάγκες, μηχανήματα αυτόματης ανάληψης χρημάτων (ΑΤΜ), τηλέφωνο για το κοινό, χώρους ξεκούρασης και αναψυχής κ.ά.
From Champion-Mαρινόπουλος


ενώ το «πρόγραμμα πιστότητας» τον Ιούλιο του 2002 σε κείμενο για τα βραβεία της ΕΔΕΕ

Julyl 14, 2002 - Grand Ermis Direct στη WundermaAthens για το πρόγραμμα πιστότητας συνδρομητών με Πάγια Σύνδεση Avantage Telestet. 8. Grand Ermis Web στη Nαυτεμπορική για το web site της. H απονομή των βραβείων «Ermis» έγινε στον εντυπωσιακό χώρο του Oικολογικού Πάρκου που είχε ειδικά διαμορφωθεί για ...
From Aπονομή των βραβείων «Ermis Awards 2002» της EΔEE


Τέλος, ας σημειώσω, ότι παρότι συνήθως σεβόμαστε το «χώρο» για την γνώση του στο αντίστοιχο θέμα, αυτό δεν σημαίνει ότι έχουν πάντα δίκιο, ειδικά σε θέματα που είναι καινούργια, εισαγόμενα και για τα οποία η ορολογική ισοτιμία δεν μπορεί να στηριχθεί σε επιστημονικά δεδομένα (όπως φυσική, χημεία, ιατρική, κτλ) παρά μόνο σε γλωσσικά. Δια τούτον (βεβαίως-βεβαίως, χεχε), δεν θα αλλάξω την ορολογία που πρότεινα και χρησιμοποιούμε σε αντίστοιχα ERP. (Ναι, εγώ και ο Καθιστός Ταύρος θα μείνουμε να προασπιστούμε τα Loyalty programs, χεχε)


Zazula

  • Λεξιλάγνος λογοπαίκτης
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 1338
    • Gender:Male
  • Αθεράπευτος πομφολυγτόπιξ
Βαλεντίνη, σου έγραψα κι εγώ ότι αντιστάθηκα σθεναρά. Αλλά εδώ είμαστε και (πρώτα ο Θεός) εδώ θα 'μαστε, διότι εγώ κρίνοντας από τους adopters τού νεολογισμού loyalty=πιστότητα, στοιχηματίζω ότι θα εδραιωθεί η νέα σημασία. Δεν μου αρέσει, αλλά έτσι προβλέπω. Άλλωστε επιβράβευση είναι κάτι άλλο, μπορεί ένας retailer να την δώσει και σε πελάτες με χαμηλό επίπεδο loyalty, ακόμη και σε walk-ins ή ως one-off προσφορά. Δεν μπορούμε να ταυτίσουμε ορολογικά την επιβράβευση με το loyalty, διότι τότε πες μου πώς θα αποδίσουμε το loyalty στις υπόλοιπες χρήσεις του στο μάρκετινγκ. Αμετάφραστο είναι καλύτερα;
« Last Edit: 05 Jul, 2009, 13:48:23 by Zazula »
Zazula: γλυφός και τσαγανός σαν κουτσουκέλα

WRITING STYLE GUIDELINES
1. Be more or less specific.
2. It's not O.K. to use ampersands & abbreviations.
3. Exaggeration is a million times worse than understatement.
4. Parenthetical remarks (however relevant) are to be avoided.


LillyG

  • Jr. Member
  • **
    • Posts: 273
Επειδή τα loyalty programmes αφορούν πάντα δύο κατηγορίες πελατών:
- Αυτούς που πραγματοποιούν υψηλή / έντονη χρήση των προϊόντων ή υπηρεσιών μιας επιχείρησης
και/ή
- Αυτούς που παραμένουν πελάτες (ανεξαρτήτως συχνότητας χρήσης των προϊόντων ή υπηρεσιών) για μεγάλο χρονικό διάστημα, ήτοι τους μακροχρόνιους πελάτες...

... το Loyalty Programme μπορεί να αποδοθεί ως "πρόγραμμα επιβράβευσης καλών πελατών".

Αναλόγως του context, βέβαια, μπορεί να αποδοθεί και με άλλους, πιο ελευθεριάζοντες τρόπους, αφού στην ουσία τα loyalty προγράμματα δεν είναι τίποτε άλλο παρά προσπάθειες του marketing να αποφύγουν το μεγάλο churn στην πελατειακή τους βάση ή και να προσελκύσουν πελάτες από τον ανταγωνισμό. Έτσι, μπορούν να αποδοθούν και ως "προγράμματα κινήτρων προς τους πελάτες".






vmelas

  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 4932
    • Gender:Female
Για μένα ο καλός πελάτης είναι αυτός που μου φέρνει μεγάλο τζίρο, που κάνει μεγάλες αγορές. Δεδομένου όμως ότι αυτά τα προγράμματα (στην Ελλάδα) δεν περιορίζονται σε πελάτες που κάνουν μεγάλες αγορές, αλλά κυρίως σε όσους παραμένουν πελάτες, προτιμώ να το πω απλά «πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών». Σωστή η ανάλυση της LillyG πάντως.


 

Search Tools