Εταιρεία υποτιτλισμού Screen Art

arkoudos

  • Newbie
  • *
    • Posts: 68
    • Gender:Male
Γεια χαρά,

θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο σύντομος γίνεται.

Είχα στείλει βιογραφικό στη συγκεκριμένη εταιρεία και μετά από αρκετό καιρό, με πήραν τηλέφωνο για να περάσω συνέντευξη. Ομολογώ πως εντυπωσιάστηκα, γιατί ενώ ήμουν στη Θεσσαλονίκη, ήρθαν άτομα από τη συγκεκριμένη εταιρεία εδώ για να κάνουν τις συνεντεύξεις (σε αντίστοιχη περίπτωση κολοσσού, είχα αναγκαστεί να ταξιδέψω 2 φορές από Θεσσαλονίκη για Αθήνα με δικά μου έξοδα, μια για τη συνέντευξη και μια για την εκπαίδευση). Η Screen Art έκανε και τη συνέντευξη στη Θεσσαλονίκη και την εκπαίδευση μετά, που ομολογώ πως ήταν ένα πολύ καλό σημάδι.

Αρχισα να εργάζομαι στη συγκεκριμένη εταιρεία από αρχές Δεκέμβρη. Το πρόγραμα εύχρηστο, η βοήθεια αρκετή και γενικά ήμουν ευχαριστημένος. Η υπόσχεση για πληρωμές ήταν αρχές κάθε επόμενου μήνα. Μπήκε ο Ιανουάριος και ακόμα δεν με είχαν ρωτήσει αριθμό λογαριασμού ή δεν μου είχαν πει να ανοίξω κάπου. Δεν έδωσα όμως σημασία, γιατί τους είχα εμπιστοσύνη. Τέλη Γενάρη, και ενώ είχα ήδη κάνει αρκετούς υπότιτλους, έρχεται ένα mail από τον διευθυντή της εταιρείας προς όλους τους υποτιτλιστές, το οποίο έλεγε με λίγα λόγια πως η εταιρεία αντιμετωπίζει οικονομικό πρόβλημα από τις αρχές Σεπτέμβρη λόγω της κρίσης, πως αυτό θα είναι προσωρινό και πως όλες οι πληρωμές και οι εξοφλήσεις θα γινόντουσαν τέλη Φλεβάρη. Και πάλι δεν αγχώθηκα, αφού και πάλι τους πίστεψα.

Οι πληρωμές έγιναν κανονικά και προσωπικά εξοφλήθηκα τέλη Φλεβάρη για όσα είχα κάνει το διάστημα Δεκέμβριος-Ιανουάριος. Το μαρτύριο άρχισε από τότε. Μετέφρασα αρκετά από αρχές Φλεβάρη και έπειτα. Εν τω μεταξύ, έμαθα πως 3 άτομα που είχαμε περάσει μαζί εκπαίδευση από δω Θεσσαλονίκη είχαν "απολυθεί" (σε εισαγωγικά, γιατί δεν μπορείς να απολύσεις κάποιον που δεν έχεις κάνει πρόσληψη), χωρίς να εξοφληθούν. Κάτι τέτοιο συνέβη και μένα αρχές Απρίλη, όταν μου ανακοινώθηκε ότι δεν ήταν πια ευχαριστημένοι με τον υποτιτλισμό μου. Εδώ να πω πως λόγω ενός προσωπικού προβλήματος, είχα αργήσει στα deadline κάποιων αρχείων και επίσης είχα στείλει 2 αρχεία χωρίς να τα επεξεργαστώ όπως θα ήθελα. Κι εγώ αν ήμουν στη θέση τους, μπορεί και να με... έδιωχνα. Το θέμα είναι πως από τη στιγμή που τους είχα στείλει αυτά τα αρχεία, είχα προτείνει από μόνος μου να πληρωθώ μόνο το μισό της τιμής, γιατί αναγνώριζα πως και τα άργησα αλλά και ίσως κάποιος επιμελητής να τα έβρισκε σκούρα μαζί τους.

Από τις αρχές Απρίλη και μέχρι σήμερα, προσπαθώ να πάρω το ποσό των 700 ευρώ που μου χρωστάνε. Το ποσό είναι μεγαλύτερο, αλλά εγώ θα είμαι ευχαριστημένος με τα 700 ευρώ. Τα παιδιά που τα έδιωξαν πριν από μένα εξοφλήθηκαν, αλλά εγώ παραμένω έτσι. Σε συνεχόμενα email που έστελνα, δεν έπαιρνα ΚΑΜΙΑ απάντηση. Στα τηλεφωνήματά μου λάμβανα συνέχεια υποσχέσεις για "αυτήν την Παρασκευή". Στο τελευταίο τηλεφώνημα που είχα πριν 3 εβδομάδες, μου εξήγησαν πως η εταιρεία έχει μεγάλο πρόβλημα και πως αναγκαστικά κάποιες πληρωμές θα μείνουν πίσω (φαντάζομαι αυτών που έφυγαν από την εταιρεία και όχι αυτών που υποτιτλίζουν ακόμη).

Προσωπικά δεν βλέπω να παίρνω τα λεφτά και δεν ξέρω πώς να το κυνηγήσω. Απλά το θέτω σαν θέμα εδώ, για να προλάβω καταστάσεις και άλλους που ίσως πέσουν θύματα μιας τέτοιας απάτης. Γιατί, περί απάτης πρόκειται, όταν κάνεις σεμινάριο στη Θεσσαλονίκη για 10 άτομα, διώχνεις τους 7 μετά από 2 μήνες και μετά κάνεις νέο σεμινάριο στη Θεσσαλονίκη και 10 καινούργια άτομα (αλήθεια, η εταιρεία δεν έχει λεφτά, αλλά για ταξιδάκια στη Θεσσαλονίκη, διαμονή σε ακριβά ξενοδοχεία και σεμινάρια-εκπαίδευση στα ίδια τα ξενοχοδεία, μάλλον έχει).

Αυτά. ΤΕλικά δεν ήμουν τόσο σύντομος όσο θα ήθελα και ζητώ συγγνώμη αν κούρασα. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση είμαι στη διάθεσή σας.

ΜΦΧ
Βαγγέλης Συρίγος
Θεσσαλονίκη
« Last Edit: 24 Jun, 2009, 12:07:03 by wings »


Pit

  • Sr. Member
  • ****
    • Posts: 1020
    • Gender:Male
  • Panagiotis Stamatelos
Βαγγέλη, όντας συνάδελφος, δουλεύοντας σε άλλες -εννοείται- εταιρείες, έχω να πω ότι αυτό είναι απαράδεκτο. Συνεργάζομαι με τρεις μεγάλες εταιρείες και ποτέ δεν είχα πρόβλημα με καμία.
Η Screen Art είναι μία από τις πιο πρόσφατες εταιρείες στο χώρο και είναι φυσικό να έχει αδυναμίες.

Όσον αφορά τα deadlines και τα μη άρτια αρχεία, εφόσον το παραδέχτηκες εκ των προτέρων, είναι προς τιμή σου. Στον υποτιτλισμό, μερικές φορές, τα αρχεία δεν περνάνε από επιμέλεια λόγω χρόνου. Τότε πρέπει να λέμε ότι "ρίξτε μια ματιά γιατί κάτι μου έτυχε και δεν πρόλαβα να του περάσω κι άλλο χέρι".

Η δικαιολογία τους, ότι δεν είναι πλέον ευχαριστημένοι με τη δουλειά σου δε στέκει. Δε γίνεται να ήρθαν να σε εκπαιδεύσουν, να σε προσλάβουν, να είσαι "δημιούργημά τους" και να σου λένε ότι, ξαφνικά, δεν τους αρέσει η δουλειά σου.

Υπάρχουν δυο-τρεις εταιρείες που δεν είναι καλά παραδείγματα. Να σου πω εγώ ιστορίες...

Θα σε συμβούλευα να κυνηγήσεις τα λεφτά σου. Μην τους αφήσεις να νομίζεις ότι σε κορόιδεψαν.  Ζάλισέ τους μέχρι να σπάσουν τα νεύρα τους και να μάθουν να είναι επαγγελματίες.

Νευρίασα πάλι!

Πολύ καλή τύχη!
Laughter translates into any language.



arkoudos

  • Newbie
  • *
    • Posts: 68
    • Gender:Male
Καλησπέρα!

Κι εγώ εργάζομαι σε άλλες δύο εταιρείες, με τις οποίες ΠΟΤΕ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα. Μάλιστα, για τη μία από τις δύο, όταν στη συνέντευξη της SCREEN ART τους είπα πως δουλεύω σε εκείνη, τους χαρακτήρισαν "ερασιτέχνες" και "κακή εταιρεία". Μιλάμε για εταιρεία που κάνει τις πληρωμές της ΠΑΝΤΑ μέχρι τις 2 κάθε μήνα. Ουσιαστικά δηλαδή δεν με δημιούργησαν, αφού στη μία εταιρεία δουλεύω από το 2004.

Εννοείται πως δεν θα το αφήσω, θα το κυνηγήσω όσο μπορώ για να πάρω έστω ένα μέρος των χρημάτων. Απλά πόσταρα εδώ για να το δουν και άλλοι, οι οποίοι ίσως πέσουν πάνω σ'αυτήν την εταιρεία.

Ευχαριστώ για την καλή τύχη :-0)


vmelas

  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 4932
    • Gender:Female
Φυσικά και έκανες πολύ καλά και όλοι εδώ μέσα πιστεύω ότι σου ευχόμαστε να έχεις μια καλή έκβαση στην υπόθεση αυτή (άντε και μετά να μας πας για παγωτό ;)). Θέλει κουράγιο, υπομονή και επιμονή.



Pit

  • Sr. Member
  • ****
    • Posts: 1020
    • Gender:Male
  • Panagiotis Stamatelos
Πολύ καλά έκανες και έβαλες το ποστ, ώστε να προστατευτούν και άλλοι.

Αν θες, στείλε μου ένα προσωπικό μήνυμα να μου πεις ποια εταιρεία χαρακτήρισαν ερασιτεχνική και κακή. Είμαι περίεργος.

Έχω μείνει άναυδος με το θράσος τους!
Laughter translates into any language.


arkoudos

  • Newbie
  • *
    • Posts: 68
    • Gender:Male
Θα το ήθελα πολύ αλλά δεν μου επιτρέπεται να στέλνω προσωπικά μηνύματα :-)


Pit

  • Sr. Member
  • ****
    • Posts: 1020
    • Gender:Male
  • Panagiotis Stamatelos
Quote
Θα το ήθελα πολύ αλλά δεν μου επιτρέπεται να στέλνω προσωπικά μηνύματα :-)

Από ποιον δε σου επιτρέπεται;;; Μη χειρότερα...
Laughter translates into any language.


Zazula

  • Λεξιλάγνος λογοπαίκτης
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 1338
    • Gender:Male
  • Αθεράπευτος πομφολυγτόπιξ
Τα ΡΜ είναι απενεργοποιημένα, και pit δεν έχεις διεύθυνση email στο προφίλ σου. :-)
Zazula: γλυφός και τσαγανός σαν κουτσουκέλα

WRITING STYLE GUIDELINES
1. Be more or less specific.
2. It's not O.K. to use ampersands & abbreviations.
3. Exaggeration is a million times worse than understatement.
4. Parenthetical remarks (however relevant) are to be avoided.


Pit

  • Sr. Member
  • ****
    • Posts: 1020
    • Gender:Male
  • Panagiotis Stamatelos
Παιδιά, φέρνοντας τον κέρσορα του ποντικιού πάνω από τη λέξη E-mail, που έχουμε όλοι μας κάτω από το avatar, εμφανίζεται κάτω αριστερά το εκάστοτε e-mail.

Anyway, το e-mail μου,  arkoude, είναι το panstam87 παπάκι gmail τελεία com
Laughter translates into any language.


arkoudos

  • Newbie
  • *
    • Posts: 68
    • Gender:Male
Εσύ δεν έχεις τέτοια λέξη.... ή εγώ είμαι τυφλός... ένα από τα δύο.


Pit

  • Sr. Member
  • ****
    • Posts: 1020
    • Gender:Male
  • Panagiotis Stamatelos
Ναι... Sorry, Βαγγέλη. Το διόρθωσα. Επειδή το έβλεπα εγώ συνέχεια, νόμιζα ότι το βλέπετε όλοι. Το είχα κλειστό στο κοινό! Τα μυαλά πάνω απ' τα κεφάλια. Επτανήσιος γαρ...
Laughter translates into any language.


arkoudos

  • Newbie
  • *
    • Posts: 68
    • Gender:Male
Καθαρά για την ιστορία, η συγκεκριμένη εταιρεία έψαξε μέσω γνωστού forum νέους συνεργάτες. Εκεί έβαλα το κείμενο που έχω στην αρχή και πήρα την εξής απάντηση από τον Editor της εταιρείας. Για την ιστορία και μόνο...

Καλημέρα/Καλησπέρα σας και πάλι.
Ακολουθεί η απάντησή μου στην καταγγελία του Βαγγέλη.

Πριν ξεκινήσω, να ξεκαθαρίσω ότι τα παρακάτω είναι μία προσωπική κατάθεση. Δεν πρόκειται για επίσημη απάντηση της εταιρείας Screen Art. Κατ' επέκταση, δεν μπορώ να αναφέρω συγκεκριμένα νούμερα ή αποδείξεις για του λόγου μου το αληθές. Ο λόγος μου έχει την ίδια βαρύτητα με του Βαγγέλη.
Αποφάσισα να απαντήσω στην επιστολή του γιατί εγώ ήμουν αυτός που είχε την ιδέα να απευθυνθούμε στα μέλη του Insomnia (και ειδικά σε όσους είχαν ασχοληθεί ερασιτεχνικά με τον υποτιτλισμό στον παρελθόν) και κατ' επέκταση εγώ ήμουν αυτός που εκτέθηκε όταν προέκυψαν τα προβλήματα στα οποία θα αναφερθώ παρακάτω.

Όπως αναφέρω στην "αγγελία" που ανέβασα στο Insomnia πριν μερικούς μήνες, ξεκίνησα ερασιτεχνικά στον χώρο και εξελίχθηκα σε βασικό επιμελητή, ενώ είμαι και υπεύθυνος για την παραλαβή/αρχειοθέτηση των αρχείων υπότιτλων και την παράδοσή τους στους πελάτες. Επί της ουσίας είμαι ένας απλός υπάλληλος της εταιρείας. Ούτε συνιδιοκτήτης, ούτε κανένα μεγαλοστέλεχος.
Αναφορικά με την υπόθεση του Βαγγέλη ότι όσοι συνεχίζουν πληρώνονται κανονικά, όσο και αν με λυπεί που το αναφέρω, αυτό δεν ισχύει. Μπορούν να του το επιβεβαιώσουν ορισμένοι από τους συνεργάτες μας που συμμετείχαν μαζί του στο πρώτο μας σεμινάριο στη Θεσσαλονίκη, οι οποίοι έχουν να πληρωθούν εβδομάδες, μέχρι και μήνες. Αυτό ισχύει επίσης για ΟΛΟΥΣ τους υπάλληλους της εταιρείας. Δεν μπορώ να αναφερθώ συνολικά, αλλά σε εμένα τουλάχιστον οφείλονται περίπου τα εφταπλάσια από όσα οφείλονται στον Βαγγέλη.
Θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί ότι μέχρι να ξελασπώσουμε κάνουμε αυτό που ανέφερε ο Βαγγέλης. Ότι δηλαδή συνάπτουμε νέες συνεργασίες, κάνουμε κουτσά στραβά τη δουλειά μας, μετά "για κάποιον λόγο" λύνουμε τη συνεργασία και άσε τον άλλο να βρει τα λεφτά του.
Το παραπάνω δεν μπορεί να ισχύει για τον παρακάτω λόγο:
Οι όγκοι που βγάζουν οι νέοι συνεργάτες είναι ελάχιστοι (4 -5 προγράμματα τον μήνα). Παράλληλα, η διαδικασία της επιμέλειας των αρχείων τους είναι εξαιρετικά χρονοβόρα, και κατ' επέκταση χρηματοβόρα. Αποκλείεται να επιβιώναμε αν εφαρμόζαμε αυτή τη λογική. Στόχος μας είναι να φτάσουμε να απασχολούμε 20 περίπου πλήρως απασχολούμενους και πλήρως καταρτισμένους συνεργάτες, πράγμα στο οποίο μας έχει εμποδίσει η κρίση που περνάμε. Ουσιαστικά επιβιώνουμε χάρη στην κατανόηση και υπομονή των νυν συνεργατών μας.

Όσον αφορά στο δεύτερο ταξίδι στη Θεσσαλονίκη:
Για την κατάσταση που προέκυψε στην εταιρεία και την οποία δεν μπορώ να αναλύσω για ευνόητους λόγους, ευθύνεται τόσο ή ίδια η εταιρεία για κάποια τραγικά λάθη του λογιστηρίου, όσο και η κρίση η οποία μας ανάγκασε να αλλάξουμε τελείως τον οικονομικό μας σχεδιασμό. Καθ' όλη αυτή τη διάρκεια που προσπαθούσαμε να βρούμε μία διέξοδο, τα δεδομένα ανατρέπονταν συνεχώς είτε γιατί ανακαλύπταμε συνεχώς νέες "πατάτες" στο λογιστήριο, είτε γιατί οι διαβεβαιώσεις που λαμβάναμε από πελάτες και τράπεζες ήταν κούφιες (το φέσι πάει αλυσίδα, όπως θα γνωρίζετε αρκετοί). Βρισκόμασταν λοιπόν σε μία δύσκολη θέση γιατί αφενός αν ενημερώναμε τους συνεργάτες θα μας έλεγαν ψεύτες γιατί απλά θα τους μεταφέραμε τις άκυρες διαβεβαιώσεις τρίτων, αφετέρου αν δεν τους ενημερώναμε καθόλου θα έλεγαν ότι είμαστε απατεώνες και πάμε να βγάλουμε λεφτά στην πλάτη τους.
Το δεύτερο ταξίδι στη Θεσσαλονίκη προέκυψε μετά από μια τέτοια διαβεβαίωση που είχα από τη Διεύθυνση (η οποία με τη σειρά της είχε αντίστοιχη διαβεβαίωση από τρίτους) ότι το πρόβλημα θα είχε λυθεί εντός του μηνός. Ως οργανωτής/παρουσιαστής αυτών των σεμιναρίων, αλλά και ως εκπαιδευτής της εταιρείας, εγώ είμαι η βασική επαφή της εταιρείας με τους συνεργάτες και κατ' επέκταση εγώ αυτός που εκτίθεται περισσότερο όταν η εταιρεία αδυνατεί να καταβάλει τις αμοιβές τους. Επιπλέον, ο δικός μου κόπος είναι που πάει στα σκουπίδια όταν κάποιος συνεργάτης αποχωρεί επειδή δεν πληρώνεται.
Το πού βρήκε τα λεφτά η Διεύθυνση για το ταξίδι στη Θεσσαλονίκη είναι θέμα της Διεύθυνσης και δεν μπορώ να το γνωρίζω. Πάντως εγώ ακόμη δεν έχω λάβει τα έξοδα που έκανα κατά τη διαμονή μου στη Θεσσαλονίκη...

Όσον αφορά στο θέμα του Βαγγέλη:
Δεν θέλω να αναφέρω τους λόγους που διακόψαμε τη συνεργασία μας μαζί του. Δεν νομίζω ότι έχει σημασία για τους σκοπούς αυτής της επιστολής. Απλά σημειώνω ότι συνεχίζω να τον εκτιμώ σαν υποτιτλιστή και ότι είμαι πεπεισμένος ότι τα όποια προβλήματα παρουσιάστηκαν στη συνεργασία μας από μέρους του ήταν περιστασιακά και οφείλονταν στα σοβαρά προσωπικά προβλήματα που αντιμετώπιζε τότε (και που ειλικρινά ελπίζω να έχει ξεπεράσει). Μάλιστα σκόπευα να τον προσεγγίσω εκ νέου μετά το πέρας της κρίσης! (αυτό όποιος θέλει το πιστεύει).
Για τις οφειλές προς το πρόσωπό του ειλικρινά δεν γνωρίζω τίποτα. Είναι καθαρά θέρμα λογιστηρίου. Τονίζω, όμως, ότι η σχέση μας με τους συνεργάτες μας είναι καθ' όλα νόμιμη και ότι όλα φαίνονται. Αν επιμείνει, είμαι σίγουρος ότι θα λάβει ό,τι δικαιούται. Όπως ανέφερα, σκοπός μας είναι να ξεπεράσουμε το πρόβλημα καταβάλλοντας τις οφειλές μας, όχι παρακάμπτοντάς τες. Τουλάχιστον αυτή είναι η δική μου εικόνα.

Πιστεύω ότι με τα παραπάνω απάντησα σε όλα τα "ύποπτα" σημεία που θίγει ο Βαγγέλης στην επιστολή του. Η φύση της συνεργασίας μας με τους εξωτερικούς μας συνεργάτες είναι τέτοια, ώστε εμείς τους χρειαζόμαστε πολύ περισσότεροι από ό,τι αυτοί εμάς. Αν, λοιπόν, κάναμε απατεωνιές εις βάρος τους, πολύ απλά θα μέναμε χωρίς παραγωγή και θα βάζαμε λουκέτο. Ακόμα και αν υποθέταμε ότι αυτή η "ύπουλη ανανέωση" του προσωπικού με τον τρόπο που επεσήμανε ο Βαγγέλης μάς συνέφερε (πράγμα που δεν ισχύει), τα κακά νέα ταξιδεύουν γρήγορα, οπότε σύντομα δεν θα είχαμε ούτε αυτή τη σανίδα σωτηρίας. Η αλήθεια είναι απλή: Με ευθύνη τόσο δική μας όσο και της οικονομικής κρίσης βρεθήκαμε με έλλειψη ρευστού και με τη βοήθεια των συνεργατών μας (τους οποίους οφείλω να ευχαριστήσω και δημόσια όπως έχω κάνει και κατ' ιδίαν) οι οποίοι έχουν δείξει εκπληκτική υπομονή και κατανόηση, συνεχίζουμε όχι μόνο να επιβιώνουμε, αλλά και να αναπτυσσόμαστε (ο όγκος εργασίας μας έχει υπερπενταπλασιαστεί από την ίδρυσή μας, ενώ νέοι πελάτες έρχονται όλο και πιο συχνά).

Τέλος, τελείως πληροφοριακά αναφέρω ότι αυτή η προσπάθεια ανάκαμψης φαίνεται να αποδίδει επιτέλους και ευελπιστούμε ότι εντός του μηνός θα έχουμε καταφέρει να ανταμείψουμε τους συνεργάτες μας για την υπομονή τους (και παράλληλα να ανταμειφθούμε και εμείς).

Αυτά ήθελα να ξεκαθαρίσω από μέρους μου.

Αν κάποιος χρειάζεται κάποια περαιτέρω διευκρίνιση, θα χαρώ να του απαντήσω. Καταλαβαίνετε, όμως, ότι δεν μπορώ να μπω σε λεπτομέρειες για τα οικονομικά της εταιρείας. Όπως ξεκαθάρισα από την αρχή, η επιστολή αυτή είναι προσωπική και αφορά στον ρόλο μου στην όλη κατάσταση και στην εικόνα που έχω σχηματίσει εγώ για την εταιρεία και στην εκτίμησή μου για το μέλλον της.

Με εκτίμηση,
Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου (όχι, δεν είμαι από την Κύπρο)
Chief Editor
Screen Art


Pit

  • Sr. Member
  • ****
    • Posts: 1020
    • Gender:Male
  • Panagiotis Stamatelos
Έχω δύο απορίες:

1) Γιατί ψάχνουν νέους συνεργάτες αφού δεν έχουν δουλειά;
2) Για ποια κρίση μιλάει; Μπορεί η κρίση να υπάρχει γενικά, αλλά γιατί δε χτυπάει τις υπόλοιπες εταιρείες;
Laughter translates into any language.


Zazula

  • Λεξιλάγνος λογοπαίκτης
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 1338
    • Gender:Male
  • Αθεράπευτος πομφολυγτόπιξ
Απ' ό,τι κατάλαβα αυτό που λέει δεν είναι ότι δεν έχουν δουλειά, είναι ότι (1) οι πελάτες τους δεν τους πληρώνουν / καθυστερούν, και (2) ότι από δικά τους λάθη διαχείρισης έχασαν χρήματα, οπότε δεν έχουν ούτε διαθέσιμα.
Zazula: γλυφός και τσαγανός σαν κουτσουκέλα

WRITING STYLE GUIDELINES
1. Be more or less specific.
2. It's not O.K. to use ampersands & abbreviations.
3. Exaggeration is a million times worse than understatement.
4. Parenthetical remarks (however relevant) are to be avoided.


Falcon

  • Dimitra Tsakiroglou
  • Full Member
  • ***
    • Posts: 479
    • Gender:Female
Εγώ αυτό που καταλαβαίνω από αυτά που έχω διαβάσει εδώ είναι ότι για μια ακόμη φορά:

1) δεν πληρώνεται κόσμος για εργασίες που διεκπεραιώνει και παραδίδει
2) οργανώνονται εταιρείες χωρίς γερές βάσεις και εξειδικευμένο προσωπικό (αναφέρομαι στις "πατάτες" του λογιστή και τα "τραγικά λάθη")
3) οι "υποψίες" του Βαγγέλη μου φαίνονται εύλογες και όλες οι περαιτέρω εξηγήσεις περιττές... το αποτέλεσμα μετράει.



 

Search Tools