Author Topic: place branding  (Read 505 times)

annapd

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 157
  • Gender: Female
place branding
« on: 18 May, 2017, 11:06:59 »
place branding


spiros

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 684060
  • Gender: Male
  • point d’amour
    • spiros.doikas
    • greektranslator
    • doikas
    • 102094522373850556729
    • lavagraph
    • Greek translator CV
place branding
« Reply #1 on: 18 May, 2017, 11:13:14 »
Ίσως κάτι σαν ανάδειξη ταυτότητας προορισμού/τοποθεσίας

branding -> ονοματοσήμανση, ονομασία προϊόντων, εμπορική ονομασία
https://www.translatum.gr/forum/index.php?topic=126827.0

"Place branding" "Ελλάδα"

Τα τελευταία χρόνια ο όρος «μάρκετινγκ του τόπου» τείνει να ταυτιστεί με έναν νέο όρο, το «branding του τόπου» (place branding), προκαλώντας συχνά παρερμηνείες. Με τον όρο «branding του τόπου» εννοείται η απόδοση συγκεκριμένης χωρικής ταυτότητας σε μια περιοχή ή πόλη, ώστε να διαμορφωθεί μια κεντρική ιδέα για τα χαρακτηριστικά και την αστική προσωπικότητά της. Στο πλαίσιο της επιστημονικής συζήτησης, ιδιαίτερα δημοφιλείς έχουν γίνει όροι που περιγράφουν τις συγκεκριμένες διαδικασίες, όπως το «αφήγημα» (storytelling), το οποίο προέρχεται από τον χώρο της διαφήμισης (Salmon, 2007/2008), καθώς και η έννοια του placemaking, η οποία είναι πιο σύνθετη, αφού περιλαμβάνει στοιχεία σχεδιασμού, διαμόρφωσης αλλά και προ- βολής ενός τόπου (Mommaas, 2002).
https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:zhwxZ6QhhusJ:https://repository.kallipos.gr/bitstream/11419/2391/1/08_chapter_7.pdf+&cd=14&hl=en&ct=clnk&gl=gr

Τι είναι Place branding
 Place branding γνωστό και ως branding προορισµού ή προώθηση µέρους, είναι ένας σχετικά νέος όρος του µάρκετινγκ, ο οποίος αποτελεί το στρατηγικό πλάνο για τη βελτίωση της εικόνας ενός τόπου. Είναι µια διαδικασία µακροπρόθεσµης προσπάθειας που βοηθάει στη δηµιουργία ταυτότητας ενός τόπου. Ο όρος place branding µπορεί να παραπέµπει σε µια πόλη, χώρα ή τουριστικό προορισµό. Το place branding βασίζεται σε µια στρατηγική προσέγγιση για τις δηµόσιες σχέσεις ενός τόπου δηλώνοντας ότι η αλλαγή της εικόνας είναι µια συνεχής, ολιστική, διαδραστική και ευρείας κλίµακας διαδικασία, ή οποία τελικά απαιτεί πολύ περισσότερα από µία γρήγορη αλλαγή στο σύνθηµα ή στο λογότυπο.
https://koinopytnas.files.wordpress.com/2011/07/city-branding-of-agios-nikolaos.pdf

είναι αναγκαίο να δημιουργηθούν ταυτότητες τουριστικών προορισμών (place branding), οι οποίες διευκολύνουν την προώθηση της συγκεκριμένης  περιοχής στην παγκόσμια ή περιφερειακή αγορά.
Ρωσία: “Εργαλείο” για την τουριστική ανάπτυξη το place brading / Ελλάδα — Ρωσία

Έγκριση Υποβολής Πρότασης με θέμα τον Επιχειρηματικό  σχεδιασμό ειδικών/εναλλακτικών μορφών τουρισμού, με κατοχύρωση της ταυτότητας των τόπων και τοπίων των προορισμών---place branding--στο Β & Ν Αιγαίο, Κρήτη και Κύπρο, στα πλαίσια του προγράμματος Interreg V-A Ελλάδα- Κύπρος 2014-2020 (Πρόσκληση 1η ΑΑ 302220/ΥΔ 7555)
26/2/2016, Τακτική συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου Χανίων: Στις 02/03/2016 | Δελτία Τύπου | ΚΑΤΟΙΚΟΙ | Δήμος Χανίων

Place branding (including place marketing and place promotion) is a new umbrella term encompassing nation branding, region branding and city branding. Place branding is the process of image communication to a target market. It is invariably related to the notion that places compete with other places for people, resources, and business; the global competition of cities is estimated to host 2.7 million small cities/towns, 3,000 large cities, and 455 metropolises.
https://en.wikipedia.org/wiki/Place_branding
« Last Edit: 18 May, 2017, 11:17:39 by spiros »