Βίκυ λυπάμαι για αυτά που μόλις διάβασα στο post σου...Πριν βιαστώ να κατηγορήσω τους συναδέλφους μηχανικούς "γεφυράδες" στην Εγνατία που ΠΑΡΕΛΑΒΑΝ τις γέφυρες (για τους εργολάβους που τις έφτιαξαν, δυστυχώς δεν χρειάζεται να ερευνήσω και πολύ, ξέρω τα χάλια τους), θα πρέπει να μάθω κατά πόσον ήταν ακραίες και μη-αναμενόμενες οι συνθήκες αυτές από τη μελέτη για τον κύκλο ζωής των συγκεκριμένων τεχνικών...υπάρχει η "παρεξήγηση" στον μη-τεχνικό κόσμο ότι για όλα φταίνε οι μηχανικοί. Αν π.χ. καταρρέυσει μια γέφυρα επειδή έκανε σεισμό 10 Ρίχτερ (ακραίο το ξέρω, για παράδειγμα το αναφέρω) ΔΕΝ φταίει ο μηχανικός, στα τεχνικά έργα γίνεται ολόκληρη οικονομοτεχνική μελέτη για τον προσδιορισμό του πόσο "ισχυρό" πρέπει να είναι ένα τεχνικό (έτσι λέμε τα "structures"-γέφυρες, σήραγγες, διαβάσεις κλπ.) ώστε να είμαστε και στα πλαίσια της λογικής όσον αφορά στο κόστος...πάντως είναι κρίμα, όπως και να έχει...