Πλανήτης "ΔΗΜΟΣΙΟ"

auditor

  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 2469
    • Gender:Male
Τελικά, κανείς δεν φαίνεται να είναι ευχαριστημένος...

Μην το λες. Ως ελεύθερος επαγγελματίας-μεταφραστής είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Στο υπογράφω. Αλίμονο σε όσους μένουν σε "δουλίτσες" επειδή είναι "σίγουρες", "βολικές", επειδή τι άλλο θα βρω, που να τρέχεις, και γκρινιάζουν απ' το πρωί μέχρι το βράδυ. Εμένα αν δεν μου αρέσει κάτι, το καπελάκι μου και όξω απ' την πόρτα.
« Last Edit: 02 Mar, 2007, 12:24:33 by auditor »
Nick Roussos


spaceoddity

  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 1206
    • Gender:Female
εύγε εύγε και πάλι εύγε σε όσους τα βρόντηξαν για να γλιτώσουν τη μιζέρια, δημόσια ή ιδιωτική. Εγώ επιπλέον έχω και ένα ακόμα "κακό": δεν πιστεύω στη ρήση "ουδείς αναντικατάστατος". Και μέχρι στιγμής δόξα τω Θεώ, μου έχει βγει σε καλό στη ζωή μου. Η δική μου περίπτωση είναι πολύπλοκη: σπούδασα ηλεκτρολόγος μηχανικός, τα τελευταία δυο χρόνια σπουδών (στην "παράταση" εδώ που τα λέμε:-)) δούλευα καθηγήτρια αγγλικών σε φροντιστήρια, τη δεύτερη χρονιά full-time πλέον. Παίρνοντας το πτυχίο μου, ήμουν αποφασισμένη να ασχοληθώ με το απωθημένο μου: "industrial design". Με παίρνουν σε ένα σεμινάριο του ΕΟΜΜΕΧ (αρχές δεκαετίας 90 υπήρχε ακόμη η αυταπάτη πως έχει μέλλον ο κλάδος στην Ελλάδα, σύντομα καταρρακώθηκε κι αυτό). Τελειώνω το σεμινάριο (9 μήνες παρακαλώ!) και επειδή η (και καλά) επαγγελματική ενασχόληση με το βιομηχανικό σχεδιασμό ήθελε πολύ τρέξιμο τα πρωινά, με βολεύει βέβαια να συνεχίσω τα φροντιστήρια και ιδιαίτερα για τα προς το ζειν. Στο μεταξύ από Πάτρα βρέθηκα Αθήνα (για το σεμινάριο) και στη συνέχεια Θεσσαλονίκη (μετάθεση του πρώην, στον ιδιωτικό τομέα). Φτάνουμε αρχές 95, έχω αποσπάσει 2-3 διακρίσεις σε διαγωνισμούς ντιζάιν, αλλά στο μεταξύ έχω ρίξει χρήμα και χρόνο στην υπόθεση αβέρτα, χωρίς καμία οικονομική απολαβή. Αλλάζω ρότα, συνεχίζοντας την επιμόρφωση με ΑΛΛΑ σεμινάρια (διασφάλιση ποιότητας κ.ο.κ.), πάλι με βολεύουν τα αγγλικά για βιοπορισμό. Μπαίνω και στο χορό της μετάφρασης/διερμηνείας, με πολύ καλά αποτελέσματα από την πρώτη σχεδόν στιγμή. Εγκαταλείπω τα αγγλικά (διότι η διδασκαλία μου αρέσει τρελά, αλλά το αντικείμενο των αγγλικών εξαντλείται κάποια στιγμή και το βαρέθηκα, ενώ η τεχνολογία - το νυν αντικείμενό μου - ποτέ:-)))) Περνάω και ένα διάστημα από την Εγνατία Οδό Α.Ε., παθαίνω μετά δυο χρόνια το ατύχημα και αναγκάζομαι να ξεκινήσω τη ζωή μου (μέχρι και τπ περπάτημα ακόμα) από την αρχή, στην επαρχία πλέον. Ξεκινάω ως ρεσεψιονίστ σε ξενοδοχείο 2,5 χρόνια μετά το ατύχημα που έχω επανέλθει πλέον αρκετά για να μπορέσω να δουλέψω. Μετά παίρνω και 2 ώρες σε ένα φροντιστήριο (μόνο interview classes), και την επόμενη χρονιά μπαίνω σε διδασκαλία του αντικειμένου μου επιτέλους (τηλεπικοινωνίες-ίντερνετ σε ΙΕΚ, άλλη πονεμένη ιστορία τα δημόσια ΙΕΚ). Παράλληλα ξεκινάω και ωρομίσθια στα ΤΕΙ (μάζεψα τελιικα κοντά 1000 ώρες ΤΕΙ, που μου αναγνωρίστηκαν πλήρως στη δευτεροβάθμια, οφείλω να πω) και εννοείται συνεχίζω τις μεταφράσεις, η διερμηνεία περιορίζεται πια λόγω μεγάλης απόστασης από τα αστικά κέντρα και κρίσης στην αγορά. Συμμετέχω και στο πρόγραμμα "Δικτυωθείτε" ως "ΣΥΚ" (Σύμβουλος Υποστήριξης-Καθοδήγησης των ΜΜΕ στις Νέες Τεχνολογίες) Παίρνω και μια εργολαβία επίβλεψης ως ηλεκτρολόγος μηχανικός.  Στο μεταξύ μπαίνει η πληροφορική στα σχολεία, αναγνωρίζεται το "παλιό" πτυχίο του ηλεκτρολόγου ως πτυχίο πληροφορικής (το 2004) και μαζεύω προϋπηρεσία τρέχοντας στα ολοήμερα δημοτικά ολόκληρου σχεδόν του νομού Κεφαλληνίας Την 31η Αυγούστου 2006 βγαίνει το μαγικό excel που με έχει ανάμεσα στους διορισθέντες.  Με λίγα λόγια (γιατί πολύ το τράβηξα, please forgive me!!!) από το 1989 έως και σήμερα έχω εργαστεί ως: καθηγήτρια αγγλικών, μεταφράστρια, διερμηνέας, ρεσεψιονίστ, καθηγήτρια ΙΕΚ, καθηγήτρια ΤΕΙ, καθηγήτρια πληροφορικής στα ολοήμερα, ΣΥΚ, ηλεκτρολόγος μηχανικός και φασονατζού (ναι, ναι, και το έχω βάλει και στην κάρτα μου-ως κόρη μοδίστρας ξέρω ραπτομηχανή από τα 6 μου, και το 2003 με τη μάνα μου φτιάξαμε 60 αποκριάτικες στολές για 800Ε). Και τώρα πια εν έτει 2007, διορισμένη καθηγήτρια πληροφορικής στη δευτεροβάθμια, έρχεται η στιγμή να ακούσω το εξής (δια στόματος του διευθυντή μου): "να πεις στην πιτσιρίκα να μην τα βάζει με το ΜΟΥΣΙ" (λόγια του μουσάτου διευθυντή του πρωινού ωραρίου προς το διευθυντή του εσπερινού... το τι ΓΕΛΙΟ ρίξαμε με το δικό μου, δεν λέγεται:-))))))))) η συνέχεια στο επόμενο...



auditor

  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 2469
    • Gender:Male
Καθηγητής Αγγλικών, Συμβασιούχος στον ΟΓΑ, Τραγουδιστής, βοηθός μπάρμαν σε αγγλική παμπ, ασκούμενος ορκωτός ελεγκτής, τραπεζικός, μεταφραστής και μόνο!
Nick Roussos


F_idάνι

  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 3077
    • Gender:Female
Εγώ λυπάμαι τα παιδάκια που μένουν χωρίς ευσυνείδητους δασκάλους.
Και μια που λέμε και τους πόνους μας για το δημόσιο, σας αναφέρω κάποιες από τις ρήσεις των δημοσίων δασκάλων προς το γιο μου, που δεν είχε την τύχη να γεννηθεί ούτε με το σύνδρομο της παπαγαλίας, ούτε με κανένα IQ ιδιοφυιίας:

Καθηγήτρια των Αγγλικών: ''Σου έκλεψαν το βιβλίο σου;'' (σημ: Αλήθεια του το έκλεψαν. Επειδή το ξέχασε στο θρανίο του μια μέρα. Την άλλη μέρα είχε εξαφανιστεί) ''Μη μου λες όλο την ίδια δικαιολογία. Θα σου βάζω απουσία στο μάθημά μου μέχρι να το βρεις''.
Ο διευθυντής του (που μέχρι τώρα τον είχα σε υπόληψη) προς εμένα: ''Να βγάλει φωτοτυπίες τις σελίδες που απομένουν; Αποκλείεται. Να αγοράσετε καινούργιο.'' (και ξέρετε, δα, ποιος έχει δικαίωμα να βγάζει φωτοτυπίες στο φωτοτυπικό του σχολείου)

Καθηγήτρια των Μαθηματικών: ''Δεν ήξερε πώς να βάλει το τρίγωνο στον πίνακα για να τραβήξει μια κάθετο''.
Εγώ: ''Τώρα ξέρει; Του δείξατε;''
Η ίδια: ''Δεν μπορώ εγώ ν' ασχολούμαι με αυτούς. Πρέπει να προχωρήσω στην ύλη μου.'' (Σημ: Βρίσκονται τουλάχιστον ένα κεφάλαιο πιο μπροστά από τα υπόλοιπα σχολεία)

Καθηγήτρια των Αρχαίων: ''Φροντιστήριο πηγαίνει;''
Εγώ:''Ε, μμ, ναι. Κάνει κάποια μαθήματα για να συμπληρώσει κάποια κενά.''
Καθηγήτρια: ''Έτσι να συνεχίσει, έχει βελτιωθεί πολύ''

Μιλάμε για ένα ''κανονικό'' παιδί δευτέρας γυμνασίου που έπεσε σε τμήμα με ''φωστήρες''.
Πόσο βολεύει ένα δημόσιο δάσκαλο να έχει μαθητές πανέξυπνους που, στην ουσία, δεν τον χρειάζονται!!!
Αλίμονο στα ''κανονικά'' παιδιά.
Και ερωτώ: Πόσα χρήματα πρέπει να παίρνει ένας δάσκαλος για να αγαπάει τα παιδιά και τη δουλειά του;

Είμαι περίεργη να ακούσω, Μίνα, τι σου έκαναν. Αν και υποψιάζομαι ότι έχεις όλα τα δίκια.
Όμως, επαναλαμβάνω: Τα παιδάκια λυπάμαι.



kapa18

  • Sr. Member
  • ****
    • Posts: 997

Με όλα αυτά Φιντάνι απορώ πως κράτησες την ψυχραιμία σου.Εγώ εξοργίζομαι και μόνο που τα διαβάζω!! Πραγματικά δεν ξέρω πως θα αντιδρούσα, αν και η αλήθεια είναι ότι η τόση γαϊδουριά και η ανικανότητα που επικρατεί στον δημόσιο τομέα με αφήνει άναυδη. Μα πως είναι δυνατόν αυτοί οι άνθρωποι να είναι δάσκαλοι;; Ευχαριστώ την καλή μου τύχη που από το δημοτικό μέχρι το λύκειο έστειλε στο δρόμο μου μερικούς φωτισμένους και φιλότιμους ανθρώπους, διαφορετικά ούτε και ξέρω που θα βρισκόμουν!


F_idάνι

  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 3077
    • Gender:Female
Την κράτησα; Ποιος σου είπε ότι την κράτησα; Αλλά πώς να τα βάλεις με ένα τσούρμο τεμπελχανάδες ασυνείδητους οι οποίοι καλύπτουν ο ένας τον άλλον (συμπεριλαμβανομένων των ''κουμπάρων'' της δευτεροβάθμιας); Ούτε με τους γονείς μπορεί κανείς να βγάλει άκρη. Ποιος θα ρισκάρει να αντιταχθεί όταν ξέρει ότι το πρώτο που θα γίνει είναι να πέσει σε δυσμένεια το παιδάκι του;

Γι αυτό καταλαβαίνω τη Μίνα. Στα χρόνια τα δικά μου, μπορούσαν να επιβιώσουν οι ευσυνείδητοι. Δύο καλούς καθηγητές είχα. Η μία φιλόλογος, η άλλη μαθηματικός. Έτυχε και τις είχα στην πρώτη γυμνασίου. Όχι μόνο λάτρεψα τα μαθήματα αυτά (πιο πριν, κάθε φορά που είχα μαθηματικά στο σχολείο, έκλαιγα με μαύρο δάκρυ- κάθε φορά όμως), αλλά έτσι αποφάσισα να γίνω δασκάλα. Και δεν το μετάνιωσα.

Τώρα, όμως, νομίζω, είναι χειρότερα. Τον ευσυνείδητο τον περιθωριοποιούν. Οι ίδιοι οι δάσκαλοι. Μπαίνει στο γραφείο και δεν του μιλάει κανείς. Οι διευθυντές του κάνουν τη ζωή δύσκολη. Τ' ακούω από τις φίλες μου, αλλά ας μας τα πει η Μίνα από πρώτο χέρι.
Εγώ θα περιμένω, πάντως, να δω μαζί με το γιο μου τη δουλειά των μαθητών της στη Wikipedia.
Καλή τύχη, Μίνα :-))))


auditor

  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 2469
    • Gender:Male
Πάντως η δυστυχία και η απογοήτευση των λίγων αυτών ευσυνείδητων είναι κάτι που κάνει μπαμ από χιλιόμετρα.
Μίνα, περιμένουμε!
Nick Roussos


spaceoddity

  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 1206
    • Gender:Female
παιδιά ήδη με κάνατε να νιώσω καλύτερα, luckily there are other planets in the galaxy:-)))))))
ήμουν έτοιμη να αρχίσω να σας γράφω την ιστορία (θα διασκεδάσετε με όλα τα ευτράπελα που έχω ακούσει τις τελευταίες 10 μέρες) αλλά... έπαθα κορίαση και η κόρη μου μαμακίαση και είναι ώρα για αγκαλίτσες:-)))))
Έφη, τα πρώτα δείγματα της δουλειάς μας υπάρχουν ήδη στη wikipedia! el.wikipedia.org, κάνε αναζήτηση "αιολική ενέργεια" και "ηλιακή ενέργεια", και σε λίγες μέρες θα προστεθεί το άρθρο "φωτοβολταϊκά συστήματα" :-)


wings

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 71926
    • Gender:Female
  • Vicky Papaprodromou
Το μόνο που έχω να σου πω εγώ, Μίνα μου, γιατί δεν θυμάμαι αν το αναφέραμε όσο ήσουν εδώ, είναι ότι κάποτε πρέπει να με διόρισαν, αλλά αφενός δεν το αντιλήφθηκα ποτέ, αφετέρου θα ήμουν μεγάλος κηφήνας αν στα 30 μου δεν είχα βρει αξιοπρεπή δουλειά και περίμενα το διορισμό. Την αίτηση για διορισμό την είχα κάνει μόνο και μόνο για να χαρεί η μάνα μου.

Ανήκω σ' αυτούς που τέλειωσαν το πανεπιστήμιο στα 21 τους (γιατί κέρδιζαν χρονιά) και δεν κατάλαβα ποτέ γιατί το ελληνικό κράτος δεν εκμεταλλεύεται τη φρεσκάδα στις γνώσεις και την ηλικία, αλλά και τη διάθεση που έχει ένας νέος άνθρωπος μόλις 21-22 χρονών, και δεν τον διορίζει αμέσως στις παραμεθόριες περιοχές που παρακμάζουν και φθίνουν χωρίς δασκάλους, αλλά τον κρατάει να σιτέψει. Ειλικρινά πιστεύω ότι τελικά επιδιώκουν και κάνουν το παν για να ενισχύσουν την παρακμή της ελληνικής επαρχίας.
Ο λόγος είναι μεγάλη ανάγκη της ψυχής. (Γιώργος Ιωάννου)


banned8

  • Jr. Member
  • **
    • Posts: 132
    • Gender:Male
αλλά τον κρατάει να σιτέψει

Γιατί, άμα πάει φρέσκος και φορτσάτος, θα εκνευρίζει όλους τους άλλους.

Πάντως, οι περισσότεροι μπαίνουν στο δημόσιο φρέσκοι και φορτσάτοι. Μέσα σε λίγους μήνες (και πολύ λέω) ανακαλύπτουν ότι είτε θα συντονιστούν με τους υπόλοιπους (ακόμα και στις μίζες, στα τυχερά πόστα όπου παίζουν και οι μίζες) είτε θα τους αποβάλει το σύστημα.

(Από αφηγήσεις φίλων και γνωστών. Από το δημόσιο επιδιώκω να μην περνάω ούτε απέξω.)


mousafiris

  • Sr. Member
  • ****
    • Posts: 993
    • Gender:Male
  • Περικλής ο καλοκαιρινός
 Μήπως θα έπρεπε να καθιερωθεί ένα νήμα που να βγάζουν τα αποθημένα τους μόνο τα μέλη χωρίς επισκέπτες; Χωρίς τη δυνατότητα παρακολούθησης από άλλους. Δεν ξέρω αν γίνεται. Μια ιδέα είναι.
We shall not cease from exploration
And the end of all our exploring
Will be to arrive where we started
And know the place for the first time.


banned8

  • Jr. Member
  • **
    • Posts: 132
    • Gender:Male
Κάτι σαν νήμα-τουαλέτα, πριβέ. Σαν τα cubicles των ριάλιτι, που θα τα λες εσύ και θα τ' ακούει μόνο ο Σπύρος. Ενδεχομένως, να προσφερθεί ο Σπύρος να κάνει το σάκο του μποξ, να ξεθυμαίνουν για τα καλά οι περαστικοί.


wings

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 71926
    • Gender:Female
  • Vicky Papaprodromou
Μήπως θα έπρεπε να καθιερωθεί ένα νήμα που να βγάζουν τα αποθημένα τους μόνο τα μέλη χωρίς επισκέπτες; Χωρίς τη δυνατότητα παρακολούθησης από άλλους. Δεν ξέρω αν γίνεται. Μια ιδέα είναι.

Γιατί, όμως; Ντρεπόμαστε κανέναν;
Ο λόγος είναι μεγάλη ανάγκη της ψυχής. (Γιώργος Ιωάννου)


wings

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
    • Posts: 71926
    • Gender:Female
  • Vicky Papaprodromou
Ενδεχομένως, να προσφερθεί ο Σπύρος να κάνει το σάκο του μποξ, να ξεθυμαίνουν για τα καλά οι περαστικοί.

Και γιατί δεν προσφέρεσαι εσύ, nickelάκο μου, που είσαι και μεγάλος άνθρωπος; Τόπο στους νέους!
Ο λόγος είναι μεγάλη ανάγκη της ψυχής. (Γιώργος Ιωάννου)


mousafiris

  • Sr. Member
  • ****
    • Posts: 993
    • Gender:Male
  • Περικλής ο καλοκαιρινός
Όχι κανένα. Μια ιδέα για prive όπως είπε π Νίκος. Αλλά να τα βλέπουμε και εμείς οι άλλοι όχι μόνο ο Σπύρος. Αυτό είναι ζαβολιά....!!!!
We shall not cease from exploration
And the end of all our exploring
Will be to arrive where we started
And know the place for the first time.


 

Search Tools